Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sağlıksız bir yaşam olamaz

Sağlıksız bir yaşam olamaz
 

hayat bunları yemekle başlıyor.


Sevgili dostlar merhaba,

Uzun bir süreçten sonra yaptığım bir kaç değişiklikle yine aranıza geldiğimi zannediyorum, beni kabul edersiniz zannediyorum.

Tekrar merhaba, uzun bir süreçten sonra Akciğer BT mi çektirip doktoruma muayene olmaya gittim, tamam artık kontrollerin 3 aya çıkacak ve artık hasta olabilirsin dedi bana, ben anlamadım efendim doktor bey neden hasta olabilirim bunca yaptığımız koruma boşuna mı idi?...Yok hayır yanlış anladınız beni vücudunuz kuvvetlenmiş artık bağışıklık sisteminiz in durumunu görmeliyiz, o kadar canlı hücreniz öldü şu an ki vücudunuzun dış güçlere karşı mücadelesini görmeliyiz dedi.

Ben sıcak gülümseme ile eşime döndüm eşim zaten bana dönmüş "oh be en sonunda" dercesine yüz ifadesi ile gözlerinin doluluğunu gördüm. Doktorun karşısında birbirimize ne diyeceğimizi bilemedik.

İlk defa doktordan çıktıktan sonra o kokusunu özlediğim boğazın mis gibi kokan kokusunu içime çeke çeke aldım başımı bir hışımla yeniköye ulaştım , sahilde yeniköy spor klubünde bir balık ve yanında salata yavaş yavaş, sindire sindire koklaya koklaya içime çeke çeke yedim balığımı..

Bu vesile ile sizlere kavuşmak o kadar güzel ki...

Murat

 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..