Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '14

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Sağlıkta randevu rezaleti

Sağlıkta randevu rezaleti
 

Göztepe Merdivenköy


Sağlık...

Önce sağlık demiyormuyuz ?

 

Düzelttik diyor AKP hükümeti...Sağlık söktörünü !

Üzülenler, düzülenler var... 

 

Kısa ve öz mesajımın aslı şu;

Eşim ve binlerce kişi adına,

Hastahane Türkiye de, sorunun nedir diye sorulursa,

Cevabım;

İki aydır randevu alıyorum (ıslak imzalı) günler önce...

Muayeneye dört gün kala eşimim telefonuna mesaj geliyor...

Randevunuz iptal edilmiştir...!!!

Böyle bir uygulamayı anlayamadım, sordum, iptal edenlerde bilmiyor...(merak eden varsa beraberim)

Binlerce hasta ayni durumda...Ve tedavi olamıyorlar.

Yazmıştım Başbakana, randevu istemiştim, sivil vatandaş gibi gel, bekleyelim gör rezaleti diye, geçen sene yazmıştım...

Bizim özel hastanemiz yok ki.... Anlasa nereden geldiğini, anlayacak bizleri...

Sen Japonya’dasın, ben çaresizlik içerisinde...

Beni sağlık sektörünü düzelttiğini söyleyerek kandıramasın.

Recep Tayyip Erdoğan...

Yaşıyorsun, ama gerçekleri yaşamıyorsun...

Sizler özelsiniz,  Bizler insan değilmiyiz ?

 

 

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..