Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '12

 
Kategori
Sağlık
 

Sağlıkta yaşananlar

Sağlıkta yaşananlar
 

 

Aylardır nefroloji  servisi,orası burası geziniyorum...Çare arıyorum,  deva arıyorum eşime....

Bugün Göztepe merdivenköy araştırma  polikinliğine gittim. Nefroloji servisi hemotoloji  ve remotoloji servisine havale etti...

Remotoloji doktoruna çıktım...

Randevu verilmesi için bir kağıda kaşesini bastı..

Servise gittim..

30 Ekim de gelin size rendevu verelim dedi...Gün bugündü...

 

Üst kattaki hasta hakları sevisine çıktım... Umut....

Bekledim ....

Sabırla bekledim... 

İyi niyetle çalışan memur sistemin böyle çalıştığını söyledi...

Sistem bence bitmiş...tii

30 Ekim sabahı erken saatte polinikliğe gideceğim...

Kasım ayının hangi gününe randevu verilecekmiş , tekrar gideceğiz... Sabah erken gelin dedi sekreter... Kasım ayının kaçında....Kim öle kim kala...

Yaradan ömür verirse...

Bir gece Sağlık bakanı, Sayın Başbakan tedbiri kıyafetke gidip  acil servisleri gezip görsün...!!!!

Nasıl bir sağlık sitemi yaptıklarını ve nasıl yürütüğünü gecenin ilerliyen saaatlerinde görsünler...

Düzenlediğiniz sağlık sistemini bir kere sizler yaşayınız...Görünüz...

Yazıklar olsun....

Yazıklaklar olsun böyle sağlık sistemine...

 Sayın Sağlık Bakanım böyle uygulamalara bizim gibi hastalarımız ...

Paramız yok özel hastahelere gidemiyoruz...

Hani sağlık sistemimiz düzelmişti...

Gidin de görün anyayı konyayı...Devlet hastanelerinde

Sayın BAŞBAKAN

 

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..