Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Şah mat

İntikamını aldın

Yetmez mi?

Mazlumdun, ağladın, sızladın,

Kral oldun şimdi.

 

Hakkımdır bu benim,

Öcümü almalıyım.

Ayaklar altında inancım,

Tahtına oturtmalıyım.

 

Tebrikler, başardın.

Unutmadın sana yapılanı,

İspatladın haklılığını.

 

Peki daha

Bitmedi mi?

İster misin evreni?

Az gelir,

Bir de geri kalanı?

 

Ama ben Hak adına yaparım,

Ne yapsam da haklıyım.

 

Öyle mi zannedersin?

Hiç mi okumadın,

İnandım dediğin İslâm’ı?

Nedir ilk şartı?

 

“Yoktur Allah’tan başka tapacak,

Âlemlere rahmet olasın diye

Gönderdim, Muhammed’im,

Ben Sen’i ancak’.

 

Budur şahadetin doğrusu.

 

Bağışladım o vakit,

Vahşiden evvel şahımı.

 

Tamam,

Oynamam seninle bir daha

Ben de bu oyunu.

 

Kemal Alkan

(Gülveren, Ankara)

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..