Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '10

 
Kategori
Magazin
 

Şahan'ın tatlı intikamı!!!

Şahan'ın tatlı intikamı!!!
 

Zeki ve savaşcı bir adamsın sen Şahan !


Yüksel Altuğ 'un "Medyatik" programındaki konuklardan biri yapımcı ve senarist Birol Güven'di. Zeki, sevimli ve başarılı bir insan. Şahan Gökbakar namı diğer Recep İvedik ; çoğumuzun aslında çok eleştirdiğimiz filimler dizisinin kahramanı!

Ben özellikle bayağı eleştirmiştim, ama Medyatik programındaki Şahan hakkında tüm düşüncelerim değişti.

Neden?

Bir Başkentli olarak, Şahan'ın İstanbul'a Ankara'dan gidip , verdiği mücadeleyi anlatmasıyla, birdenbire dikkatim programa yoğunlaştı.

Şahan; o dönemlerde "Çocuklar Duymasın" dizisinde başrol oynayan Tamer Karadağlı'ya, annesinin yakın bir tanıdığı olduğu için rica etmiş, Şahan'a dizide ufakta olsa bir rol verilmesi için, Tamer Karadağlı Şahan'ı Birol Güven'e tanıştırmış, Birol Güven başını kaldırıp, gülümseyerek , "evet" demiş ve başını çevirmiş. Uzun lafın kısası bizim tombili, yetenekli, sevimli, dünya şekeri oyuncumuza hiç yüz verilmemiş, sonra da Şahanı aramamışlar.

Aradan bir kaç hafta geçince, Şahan diziyi izlerken, bir de bakmış ki ne görsün, Tamer Karadağlı'nın şoförüne dizide rol verilmiş; küçük de olsa bu işe gönül ve emek vermiş olan değil, daha farklı kişilere verilen bu önem, alanında Şahanı kırmış! " Medyatik" programına dönelim; karşısında oturan Birol Güven'den aldığı teknik intikama hayran olmamak mümkün olmadı benim için... Hayatımı zindana çevirme çabası olmuş birkaç kişiden bu biçimde intikam almayı Yüce Rabbım bana da kısmet etsin dedim gönülden.

Şahan hem şöhret, hem de maddi güç yönünden Birol Güveni sollamış görünüyor, en çok eleştirenlerin bile filimine gidip, Şahan Gökbakar hakkında uzun yorumlar yaptığı, bu da Şahan'ın konuşulmaya değer vasıfları olduğunu kanıtlıyor. (beğeniriz, beğenmeyiz o ayrı bir konu)

Gişe başarısı, elde edilen gelir, Allah bereket versin, -bu arada çok kurum ve kişiye destek olunmuş- muhteşem !

Programın sonunda Şahan'a burnuyla flüt çalması rica edildi, şık bir flüt verdi Yüksel Altuğ; Şahan'da burnuyla 9.

Senfoni'nin küçük bir bölümünü çaldı, filimdeki gibi! Dedi ki;-" Biz burunlarımızla çalalım, (Birol Güven'e) ağabey sen de en son normal çal!!! Şaka şaka herhangi bir kasıt yok inan!!!

Kıssadan Hisse; kimseyi küçük görmeyin, hor görmeyin, merdivenden inerken aynı kişilerle karşılaşacağımızı hatırlayarak çıkalım yükseklere.

Birol Güven bu olayı, hiç hatırlamadığını söyledi. Şahan'ın şakayla karışık sitemlerine, sadece güzel güzel gülümseyerek tepki verdi, ne yapsaydı? Ne yapabilir di?

Ben de yazımı bu sözle sonlandırıyorum." Gün olur devran döner". Bizi hançerlemiş, yok saymışlara İlahi adalet dilerim, böyle güzel tecelli etsin...

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..