Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '16

 
Kategori
TV Programları
 

Şahane Damat bu hafta final yapıyor.

Şahane Damat bu hafta final yapıyor.
 

Biraz evvel internette okudum. Şahane Damat dizisi, bu salı 8.bölümü ile final yapıyormuş.

Oysaki dizi, bir çok yaz dizisi arasında seyrettiğimiz 4 yapımdan  biriydi. Yüksek Sosyete, Gülümse Yeter, No309 ve Şahane Damat.

Tahsin ile Cennet'in sempatik bir o kadar da imkansız beraberlikleri. Ponçık ile Divanın aşkları , Almancı delikanlının şirin hali, Dedenin bunaklıkları diziyi çok izlenir kılıyordu .

Ben kendi hesabıma bir çok saçma dizi varken bu kadar iyi oyuncunun yer aldığı bu güzel dizinin final yapmasına üzüldüm.

Diziyi neden sonlandırdıklarını belirtmemişler haberde. Reyting kurbanı oldu sanırım .

Anlaşılan salı gecelerini dolduracak yeni bir dizi bulmamız gerekecek. Veya bir kaç hafta sabredeceğiz ve eski dizilerin yeni sezona başlamasını bekleyeceğiz. Nasılsa geçen dönem bıraktığımız yerden başlayacağız bir çok diziye. Bu arada birçok yeni iddialı yapım da izleyici karşısındaki sınavına başlayacak.

Ben bu kadar emeklerle çekilen bu dizilerin sonlanmasına üzülüyorum. Hakikaten seyredilmeyi hak etmeyen bir çok yapım varken seyredilebilir dizilerin final yapması acı.

Ne diyeyim. Umarım Şahane Damat'ta tanıdığımız ve sivrilen sanatçıları başka yapımlarda izleme şansımız olur yakında.....

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..