Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '11

 
Kategori
Futbol
 

Sahaya inen başkan istiyorum

Sahaya inen başkan istiyorum
 

Aziz Yıldırım'ın sahaya inmeleri meşhurdur.
Ne yalan söyleyeyim bir Fenerbahçe taraftarı olsam da, bu durumdan hiç hoşlanmıyorum.
Ben hoşlansam da hoşlanmasam da Başkan yine inecek. Madem durum bu, kendisine unutmak istediği mi desem yoksa unuttuğu mu desem bir saha göstereyim dedim. Belki o sahaya da iner de memleketine hayrı dokunur.
Memleketine derken tam olarak Diyarbakır'dan bahsediyorum. Aziz Yıldırım da benim gibi bir Diyarbakır'lıdır. 

Uzun zamandır maddi sıkıntılarla mücadele ettiğini beyan eden Diyarbakırspor yönetimi, Karşıyaka maçına çıkmış olsa da Denizlispor maçına çıkamayarak
sıfırı tükettiğini herkese gösterdi. Bu durumun nedenlerini de sorgulamamız gerekir kabul ama Diyarakırspor, Süper Lig'deyken de aynı sıkıntıları yaşıyordu. Buna rağmen parasızlık Fenerbahçe karşısında galip gelmelerine engel olmuyordu(!) 

Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe'ye olan aşkını çok iyi anlıyorum. Ayrıca sporun her türlüsüne verdiği destekten dolayı kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Ancak Diyarbakırspor'un inemediği sahaya inmesini rica ediyorum. Diyarbakır'lı çok fazla iş adamı ve sanatçı olabilir, yine de bunu özellikle Aziz Yıldırım'dan istiyorum. Bir Fenerbahçe taraftarı olarak zamanında Diyarbakırspor beni de çok üzdü.Ne olursa olsun hiçbir takımın ve hiç bir kentin (Denizlispor da dahil) parasızlıktan dolayı futbolsuz kalmasını istemem. Umarım kendisine ulaşır.

Benim Meselem

Herkesin sürekli şikayet ettiği ve artık gerçekçi adımlarla beklenen sonuçları almayı istediği bir konu var ki, benim blogumda sürekli hatırlatılacak ve sürekli yazılacak bundan sonra. Seksen milyon nufus ama dünya çapında sıfır yıldız. Bana kimse Çin'i örnek göstermesin nufus deyince. Burası Türkiye!
Futbola birçok Avrupa ülkesinden daha fazla yatırım yapmamıza rağmen genelde hep batırıma dönüştü verilen paralar. Özellikle büyük ve zengin kulüplerimiz üstlerine düşeni yapmıyorlar. Sadece tüketen insandan ne kadar şikayetçiysem sadece tüketen kulüplerimizden de bir o kadar şikayetçiyim. Artık üretim istiyorum.
Kalitesi, yaptığı hatalar kabul görüldükçe anlaşılabilinen yıldız futbolcu üretimi. Sabır işi ama olmalı.

Bir Şey Aramayın!

Alex'in Türk olmasında başka sebepler arayanlar da, Alex'in Türkiye ve Fenerbahçe aşığı olduğunu çok iyi bilirler. Örneğin, Hagi olmamıştı. Bu bir tercihtir ve Alex tercihini yapmıştır.
İsim olarak da Ali de olur Veli de olur diyenler bir daha düşünsünler bakalım. Ali olursa ne olur? Alex kalmasını isterim kendi adıma. 

 
Toplam blog
: 37
: 427
Kayıt tarihi
: 03.04.11
 
 

Güncel konularda yazacağım blogları sizinle paylaşmak için burdayım. Severek yaptığım bir uğraştı..