Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '09

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
508
 

Sahi, ne yazıydı o beee!

Sahi, ne yazıydı o beee!
 

Sahi ne yazıydı o be!

Kesin 300’ü var.

Pekii, x yazarımızın o yorumuna ne demeli?

Ağzının payını alacak mı dersiniz?

Azz sonra, yada birkaç gün sonra.

Tıkla babam tıkla!

Yav ocakta yemek yanacak.

Düdüklü de bee!

Öterse duyarız heralde!

Ben çalan kapı'ya bakamıyorum, sen ne diyorsun?

Kızılay’a inecektim sahi.

Arkadaş ağaç olmuştur.

Döndüğümde cevap yazılmış olabilir mi?

Trafikte gıdım gıdımdır şimdi!

Yada internet kafede bir bakarım.

Ama duuur!

Aloo kanka, lap-top kucağındamı?

Yavv, Milliyet Blog yazıp bir girsen?

Dolmuştayım be kanka, kablosuzum ama çekmez be canım!

Bende dolmuştayım lannn.

Şoför de kaplumbağa üstüne oturmuş sanki!

İnecekmi var?

Yok yok.

Para üstü mü?

Yooook!

Münasip bir yerde insemmi?

Ama yazmaz anam, yazmaaaz!

Çatlatacak ya?

Bu kapı da hep sıkışır!

Kim kapattı bilgisayarımıı?

Yine yok!

Çayım soğudu, termos çeeek!

Sözlerinizi aynen iade ediyorum dese iyi!

Valla çırpar!

Beklemelerimiz ondandır.

Çırptığıda onu yeniden çırpar çünkü.

Onlar çırpındıkça biz mutlu oluruz:)


Blognot: Bu bir pazar keyfi yazısıdır efendim, hatalarım olduysa affola!


 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1596
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster