Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '15

     
    Kategori
    Blog
     

    Sahi kimdim ben ?

    Sahi kimdim ben ?
     

    Biz değişsek ?


    Çocukken hep olmak istediğim yaşlardayım şimdi... Hani şu hep merak edilen, hayatın tozundan çok pembesinin yaşandığı zamanlar.. 20'ler.
     
    Hayal kırıklıklarımdan mı bahsedeyim yoksa cesaretsizliğime mi dem vurayım ?
    En iyisi bir çay demleyeyim :)
    Nasıl hayal ettim, neler yaşarım diye planladım ben de hatırlamıyorum ama şu an bulunduğum çerçeveyi hayal etmemiştim kabul.
    Şimdi, şimdi diyorum da nedir bu şimdi ? Nasıl bir umutsuzluktur yahu !
    Memur bir ailenin çocuğu olarak dünyaya gözlerimi açtım. Benden duymuş olmayın ama devlet düzenine göre memur bir ailenin çocuğu olmak paha biçilemez zenginliktir!
    Elbette ailemin maddi durumundan bahsediyorum.
    Her ay eve giren belli bir gelirin olması insanı rahatlatıyor ama gelenin hemen gitmesi de bir o kadar sıkıyor :)
    Memur atamalarının hayatı nasıl felç ettiğini bilirsiniz.. Anlayacağınız 20'lerin alt yapısını pek dolduramadım. Hayaller tozu dumana katman hayatlar toza dumana katılmak :) Maddiyatın şu yukarıda anlattıkların ile ne alakası var dediğinizi duyar gibiyim; can sağlığının bile para olduğu zamanlarda hayaller bedavaya gerçekleşmiyor. 
    Aslına bakarsanız bulunduğum kişilik ve görünüm vitrinde bulunan mankenlere giydirilen kıyafetler gibi. Zoraki.. Aileme, çevreme göre şekillenmek zorunda kaldım. Memnun muyum ?
    HAYIRR...!!
    Peki böyle yaşamayı istiyor muyum ?
    HAYIRR..!!
    Ne yapacağımı biliyor muyum ?
    EVET..!
     
    Şimdilerde gün ortası, gece yarısı, sabahın körü dinlemeden ''Ben kimim, ne olmak istiyorum, ne yaşıyorum?'' sorularını soruyorum şu uzaklara dalıp gitme pozu içerisinde.
    Binlerce cevap aklımda bir oraya bir buraya koşuşturup duruyor. Hani 40 tilki meselesi varya tam da ondan.
     
    Bu soruları, cevapları ve elbette yapılması gerekenleri, yapacaklarımı sizlerle paylaşmaya geldim ben; hayatınızda bana yer var mı zat-ı muhteremler :)
     
    Doğru anladınız bulunduğum kişilikten ve görünüşten nasıl bambaşka bir kadın olunur sizlerle birlikte yaşayıp göreceğim. İzlediğim her yolu, takıldığım her konuyu sizlerle paylaşacağım.. 
     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 53
    Kayıt tarihi
    : 11.09.15
     
     

    Henüz öğretmen adayı... ..