Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Sahibinden satılık göbek

Sahibinden satılık dediğime bakmayın siz, onu bağışlamaya bile razıyım ama kendisi beni terketmek istemiyor. Aramızda nefret mevcut ama kendisi ısrarla büyük aşkların nefretle başladığı tezini savunarak gitmemekte direniyor. Yemek yemesem de farketmiyor çünkü baya bir kök bağlamış durumda Göbek Hazretleri...

Bende bunu farkettiğim günden beri yemek yiyorum ayıptır söylemesi. En son bir diyetisiyene gidip zayıflamaya karar verdim ama karşıma çıkan diyetisiyen biraz balık etli olunca, kelin merhemi konulu deyimimiz aklıma geliverdi ve oraya vereceğim parayı bir güzeş alışverişte harcadım. Yasaklılar Listesinde olan Sayın Göbek'im, Kara Liste'ye de girdi ve her iki listenin bir numarasında yer almasına rağmen yüzsüzlüğünden vazgeçmedi..Bundan dolayı bende onu satılığa çıkarıyorum, sahiplenmek, evlat edinmek isteyen kimse varsa verip, ardından gazetelere: Göbeğimi kaybettim hükümsüzdür ilanını verip sonsuza dek mutlu yaşamayı düşünüyorum.

Valla benden ayrılsın her sene helva yapıp dağıtacağım, durum bu kadar vahim yani... Lütfen git Geri dönme sakın Git ve gittiğin yerde mutlu kal! Giderken de diğer Göbek arkadaşlarını da al git, bizi rahat bırakın!!!!

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..