Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Haziran '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sahibinden Satılık Mezar!!!

Sahibinden Satılık Mezar!!!
 

Özellikle Pazar Gününe ait gazeteleri, evire çevire okur, hatta bununlada kalmaz, sarı sayfalara kadar didik didik ederiz..

Yine böyle bir Pazar günüydü.. Gazetelerle sarmaş dolaş olmuş bir vaziyetteyken, o da ne ''yok artık'' dedirten bir satılık mezar ilanı...

Bunca yıldır satılık ilanı okudum ama böylesine ilk defa rastladım..

Ev satılır, araba satılır, iş yeri satılır, arsa veya tarla da satılır, bunların hepsi çok normal..

Diyeceksiniz ki; ''normal olmayan ne?''

''Satılık mezar'' diyeceğim, ''oda çok normal'' diyeceksiniz..

Haklısınız. O da çok normal.. Ama gelin görün ki bu satılık mezar ilanının konusu aklıma geldikçe şaşkın bir halde gülüyorum..

Satılık mezarın neresine gülünür demeyin.. Gülünmez elbette ama amcasının oğluyla yatmak istemediği için, satıyorsa bir kişi mezarını elinizde olmadan siz de gülersiniz..

Diyeceğim şu ki bu satılık mezar ilanı bana çok ilginç geldiği için sizlerle paylaşmadan edemedim..

İşte ilan:

SATILIK

Topkapı'da, Adnan Menderes'in Anıt Mezarlığının karşısında bulunan aile mezarlığımı amcamın oğluyla yatmak istemediğim için, devretmek istiyorum.

Ahmet Atalay

***

Buradan Ahmet Beye sesleniyorum; Ahmet Bey, bakalım biz amcanızın oğlunun yanında yatmak isteyecek miyiz, en önemlisi de amcanızın oğlu bizimle yatmak isteyecek mi?

Bize sorarsanız, bu mezar, en çok, yine size yakışır... (!)

***

Ey güzel Allah'ım sen nelere kâdirsin..

***

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

YouTube: Sabiha Rana adlı kişinin profil resmiSabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..