Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sahibini bulan ....’ler…

Sahibini bulan ....’ler…
 

milliyet.com.tr


Bugün milliyet'te bir haber okudum, sanırım siz de okumuşsunuzdur. Ölü erkeğin menisinden hamile kalma hakkında.

Gülsek mi ağlasak mı?

Derken aklıma şehir efsaneleri dökülüyor.

Gülümsüyorum.

1. şehir efsanesi.

Hamama giden hamile kalıyor!

Vakti zamanında genç kızın biri hamile kalmış, vay efendim; Kız hamama gitmiş, kadınlardan önce hamamı kullanan erkeklerden kalan meninin üzerine oturan kız buradan hamile kalmış.

Bizim buralarda bu şehir efsanesine inanan çook!

Haliyle neymiş?

Kızlar hamama gidemezmiş! Maazallah hamile kalıyormuş.

2. şehir efsanesi.

Havuza giden hamile kalıyor.

Vakti zamanında havuzu kullanan kızlardan biri hamile kalmış, vay efendim; Kız havuza girmiş, havuzda gezen serseri mayın gibi meniden biri kızı hamile bırakmış.

Haliyle neymiş?

Havuzu kullanmak kızlar için sakıncalıymış.

Bu yazıyı birde fıkra ile tamamlayalım mı?

Kadının biri kocası ile iddiaya girmiş.

Kocası, sen beni aldatamazsın, yapamazsın bu işi der dururmuş.

Kadında, aldatırım hem de senin yanında der, yapardın, yapamazdın didişip dururlarmış.

Bir gün kadın hamur yoğururken, herifinin yanına gelmiş, herif şu uçkuru çöz de ben tuvalete gideyim demiş.

Adamda çözmüş uçkuru, kadın gitmiş aşığıyla işini görmüş gelmiş.

Sonra da kocasına, “herif ben bu işi yaparım demedim mi sana, hem de uçkurumu sana çözdürdüm” demiş...

Velhasıl minareyi çalan, kılıfını buluyor!

Yarabbi ne günlere kaldık yahu!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..