Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Sahibinin Okumadığı Mektuplar –Ayrılık-

Geçen zaman da azaltmıyor acıları. Sadece senin bir sözünün dindirebileceği acılara başka vücutlar teselli veremiyor. Üstelik daha çok acı kalıyor geride ve daha da derin yalnızlık. Bilmeni istedim, bu gece ve her gece kalbim seninle. Merak etme, bunun için senden bir şey istemeyeceğim. 

t . . . : 

slm nasılsen 

t . . . : 

ordasın 

t . . . : 

arama yapamadı ben sana işler vardı sonra Amsterdam yaptı Ebn amca ile beraber 

t . . . : 

ok sen yok Galip 

t . . . : 

ben cok düşünme yaptı 

t . . . : 

bız beraber olmaz 

t . . . : 

ondan dır kı 

t . . . : 

ben gelse sorun olır senın için ben için 

t . . . : 

böyel gelmez daha iyidir sen için 

t . . . : 

bılıyor bana kızar sen 

t . . . : 

ama görmez unutur her şey sen 

t . . . : 

ben bugun Amerıca döner 

t . . . : 

Türki gelemez 

t . . . : 

gelmez sen için bılıyor daha iyi 

t . . . : 

sen kendı hayat kur ben sana olmaz 

t . . . : 

artıkın ben için hayta yok 

t . . . : 

bundan sonra 

t . . . : 

aile var iş var başka hayat yoktur 

t . . . : 

anladı ben 

t . . . : 

bılkı ben senı sevdı 

t . . . : 

ama olmıyır 

t . . . : 

bız bırlıkte olmaz 

t . . . : 

senı her zaman kı gıbı gene iyi hatırlama yapar 

t . . . : 

sen öyle yapar ben cok sevınır 

t . . . : 

ben bılıyor sen gercek iyi insan benı anlamak yapar 

t . . . : 

kendı n iyi bak 

msn konuşması 25. 07. 2008 

Aramayışının 23. günü… 

Msn de yazdıklarını kaç defa okudum bilmiyorum. Daha iyi olacağını yazmışsın, görmemek daha iyi duymamak daha iyi, her şey böyle daha iyi demişsin. Ama nasıl yapacağımı söylememişsin. 

Git diyorsun, nereye gideyim. 

Kim okuyacak sana,  

İçimde biriktirdiğim şiirleri... 

Hem, şimdi gidemem,  

Radyoda bir şarkı var,  

“Alta Gracia”... 

“How could I know our love wouldn’t stand a chance?” 

“I had to go and end this wonderful romance” 

.... 

Belki acı çekmek gibi kabullenememek de bir tür yazgıdır, kim bilebilir ki. GİT demiştin değil mi? Nereye? Olmadığın bir yer yok ki. 

 
Toplam blog
: 22
: 660
Kayıt tarihi
: 26.12.08
 
 

1970 İstanbul doğumluyum, Ege Üniversitesi İstatistik bölümü mezunuyum. İstanbul da yaşıyorum ve şu ..