Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Sahibinin Okumadığı Mektuplar -Hastalık-

Beklemek, insan eliyle yapılmış zehirlerin en tesirlisi. Seni beklemek, geçmeyen zaman yelkovanın kiralık katili ve içimin ta en bilinmedik yerindeki sızı. Ne çok özlemiştim seni. Ellerinden tutup, yine inanmayacağın hikayeler anlatacaktım sana, anlamsız konuşmaların durduk yerinde öpecektim şaşırıp gülecektin, sadece gülecektin gözlerin gözlerimde mahkum. Gelmedin. 

Şimdi kendimi herşeyden ve herkesten o kadar uzak ve o kadar yalnız hissediyorum ki, böyle zamanlarda yokluğun daha da katlanılmaz. Ama sen üzülme birtanem seni özlemek bile güzel özlenen sen olunca, aslında verdiğin yalnızlık bile güzel beklenen sen olunca, sadece içimin bir yerinde sızı. 

Birtanem babanın çok hasta olduğunu yazmışsın. İnanamadım, defalarca okudum yazdıklarını, anladığım kadarıyla doktorlar pek umut olmadığını da söylemişler. Bir umut vermek, güzel şeyler söylemek yazmak isterdim sana, bu her şeyi bir an için bile olsa unutturabilecek bir şey. Çok aradım, sonra böyle bir kelimenin henüz keşfedilmediğini anladım. 

Sevdiceğim korkularını anlıyorum, yalnızlık hissettiğini ve üzerine düşen sorumlulukları. Bazen hayat insana taşıyabildiğinden daha fazlasını yükleyebiliyor. Acı çekmek insanoğlu kaderi, doğduğumuz anda acı çekeceğimiz yazıyor alınlarımıza. Böyle hastalıklar bize ne kadar çaresiz olduğumuzu hatırlattığı için daha da yıkıcı oluyor. Keşke bunlar için dünyada sana yardım edebilecek birileri olabilseydi, keşke ben de bir şeyler yapabilseydim senin için keşke en azından yanında yaslanabileceğin bir omuz olabilseydim. Sana öyle çok keşkeler biriktirdim ki şaşarsın. Ama faydasız, kimse kimsenin yerine acı çekemiyor ve ateş sadece onu taşıyanları yakıyor. Senin için dua edeceğim. 

Sana şiirler biriktirmiştim içimde, ne kadar önemsizler şimdi; 

Ben hiç gözlerine bakmadım,  

Nasıldır acaba şaşırdığında? 

Ya ağladığında? 

Ya güldüğünde tüm dünya seninle güler mi acaba? 

Ellerini hiç tutmadım,  

Küçük müdür acaba? 

Üşüdüklerinde ısıtabilir miyim? 

Ya tuttuğumda, duyabilir miyim kalp atışlarını? 

Uyumak nasıldır yanında kim bilir? 

Saçlarının kokusundan rüyalar görmek,  

Teninin kokusuyla uyanmak nasıldır? 

Ya sensiz bir dünya fikri yaşamak mıdır? 

Sensizlik 19.06.2008 

 
Toplam blog
: 22
: 660
Kayıt tarihi
: 26.12.08
 
 

1970 İstanbul doğumluyum, Ege Üniversitesi İstatistik bölümü mezunuyum. İstanbul da yaşıyorum ve şu ..