Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Sahiden, nedir bu Kürt meselesi?

Sahiden, nedir bu Kürt meselesi?
 

''Sâhiden, nedir bu Kürt mes'elesi?..''


Seçimlere yaklaştıkça, ''BİRİLERİ'' bu milletin huzurunu bozup, seçimleri PROVOKE etmek için düğmeye basmışa benziyor.
Ne lüzum vardı, bu memleketi bölmek isteyen DERİN GÜÇLERİN PARAVANI OLANLARA bu kadar malzeme vermeye. 

Bence bu, ne BDP'ye ne de Kürtlere karşı yapılmış bir hareket değildir. Ak Parti'li falan değilim ama dediğim gibi bu, Ak Parti ' nin 3.defa, ezici bir çoğunlukla, iktidar olmasından rahatsız olan ''BİRİLERİ'' nin işi gibi geliyor bana. 

Elbette, yargı hiç kimseye iltimas tanımamalı. Kanun önünde herkes eşit olmalı...
Toplumun bu kadar gerilmesine neden olacak olan böyle bi kararın verilmemesi için, gerekenler önceden yapılmalı idi aslında. 

Şu seçimlerin, hiçbir menfî durum olmadan yapılması gerekmez miydi Allah aşkına?!..
Seçimlerin zor şartlar altında yapılmasının kime faydası olur? Tabii ki, bu memlekette istikrarın olmasını istemeyenlere. 

Aslında durum gâyet berrak fakat fazla söze hâcet yok... 

Umarım bu iş daha fazla uzatılmadan tatlıya bağlanır. Terör örgütü savunucuları ile bundan nemalanacak olan ''BİRİLERİ'' nin ekmeğine yağ sürülmüş olmaz. 

Her istedikleri verilmesine rağmen, bir türlü tatmin olmayan ve terör örgütünün maşası olan BDP'ye de böyle bir malzeme iyi geldi tabii ki!.. 

Yâ Hu Allah aşkına!..BİRİLERİ bana şu, ''Kürt Sorunu'' nu, madde madde anlatabilir mi?
Nedir bu, cidden merak ediyorum!..Cahilliğimi bağışlayın ama inanın bilmiyorum!..
Koca koca adamlar; ''Kürt sorununu kimse inkâ edemez!'', ''Kürt sorunu!..'', ''Kürt sorunu!..'' deyip duruyor.
Yâhu şunun adını tam olarak, net bir şekilde koyun Allah'ınızı severseniz. 

Kendinin Kürt olduğunu söyleyip; ''Kürt sorunu!..'' deyip duranlar, Ak Parti Hükümeti ' nin attığı bunca adıma rağmen, hâlâ tatmin olmayanlar, lütfen ne istediklerini, madde madde açıklasınlar artık! Biz de bilelim neler istediklerini... 

Ve istedikleri;
Hakikaten berâber yaşamamızla alakalı ise!..
Bize veriliyor da onlara (''onlar-bunlar'' diyerek, ayırım yapmak bile, bir tuhaf geliyor bana) verilmiyorsa!
Bize özgürlük var da, onlara yoksa!..
Biz İstanbulda, Ankara'da, İzmir'de, Edirne'de vs...de yaşıyoruz da, onlar bundan mahum ediliyorlarsa!..
Türkiye'deki bütün Türkler zengin ama bütün Kürtler, vs..hep fakirse!..
Devlet dairelerinde Türklere iyi davranıp, Kürtlere kötü muamele edilerek ayırımcılık yapılıyorsa şâyet...
Vallahi de, Billahi de...
Bütün bunlara karşı, sâdece Türkiye'de değil; dünyanın neresinde Türk, Çerkez, Abaza vs. kim varsa eğer sizinle berâber olmazsa Bana da; ''Hasan Hüseyin'' demeyin!..  

Ben, cidden çok merak ediyorum;
''Sâhiden, nedir bu Kürt mes'elesi?..''
Kendini ''Kürt'' kabul eden veya, ''Kürt Meselesi'' deyip duranladan, ciddî olarak, beni aydınlatmalarını bekliyorum.
 

Türk, Kürt, Abaza, Çerkez, Gürcü vs...Ne'di ki bunlar Allah aşkına?! 

Sağlıcakla... 

Hasan Hüseyin Nâtık
İSTANBUL
21.04.2011, perşembe
 

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 259 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 19
: 601
Kayıt tarihi
: 25.12.07
 
 

21.01.1981'de Dünya ve ahiret arkadaşlığı için, kıymetli eşim'le evlendik. Rabb'im(iz)'in Lutf'u ..