Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '06

 
Kategori
Fotoğraf
 

Sahil gülleri

Sahil gülleri
 

Sahil boyunca parkların içinden yürürken rengarenk güller sıralanmış, fotoğraflarının çekilmesi için bekliyorlardı: Pembe, kırmızı, sarı, beyaz güller, sahil gülleri. Onlara diyemezdim ki “Ben papatyaları severim, siz gülleri seven başka birini bekleyin” diye.

Nasıl da güzel görünüyorlardı vizörden denize doğru bakınca. Hiçbir gülü atlamadan parktaki, yoldaki her gülü çekerek yürüdüm. Tomurcuk gülleri, alabildiğince açmış gülleri denizi içine alıp çektim. Kışın yeniden oralarda dolaştığımda solmuş gülleri çekeceğim öyküyü tamamlamak için.

Geçen yıl aynı parkta yine güllerin fotoğrafını çekiyordum. Daha önce hiç görmediğim bir adam adımla hitap ederek “Siz o Internet’te İnebolu fotoğrafları yayınlayan kişi misiniz?” diye sormuştu. Orada üşenmeden saatlerce fotoğraf çeken o olsa diye düşünmüş. Bu yıl geçen yıla göre daha çok gül ve daha çok renk vardı. Sahil güllerini papatyalar çok kıskanacak.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..