Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sahilde bir yürüyüş

Sahilde bir yürüyüş
 

Sabahları yürümeye karar verdim. Hem fazla kilolarımdan kurtulmak hem de bütün gün evde olmanın verdiği rehavetten kurtulmak için. Çok uzun zaman olmuştu spor amaçlı sahilde yürüyüşe çıkmayalı. Sabah sekizde gerçekten insan üstü bir gayret sarf ederek sıcak güzel yatağımdan ayrılabildim. Bir süre ne giyeceğime karar veremedim. Hem spor yapmak istiyordum ama spor giyimin modasından da biraz uzak kalmıştım. En son birkaç kez spor salonuna yazılıp ikinci üçüncü seferde pes etmiştim. Salonda giydiklerim sokağa uymayabilirdi. Hava serin miydi acaba? Tüm bu düşünceler içinde hazırlandım. En sonunda bugün sade bir şekilde giyinip diğer spor yapanları incelemeye karar verdim.

Anadolu yakasında oturuyorum evimden sahile inmek saat tuttum tam yirmi bir dakika sürdü. Aslında sahile indiğimde çoktan yorulmuştum bile. Ama amaç sahilde yürümekti ve yürüyecektim. Kararlıydım. Evden çıkar çıkmaz beni o kadar güzel bir hava karşıladı ki birden gülümsediğimi fark ettim. Gerçekten doğru bir karar vermiştim yürüyüşe çıkarak. Durakta, sokaklarda iş kıyafetleri içinde insanların bana imrenerek baktıklarını fark ettim. Bende çalışırken böyle istediği her şeyi yapabilecek kadar boş vakti olanları kıskanırdım. Bu durum bana ne kadar şanslı olduğumu hatırlattı. Bu güzel hisle tempomu biraz daha arttırdım.

Sahil aslında beklediğimden daha kalabalıktı. İlk günüm olduğu için sadece bir saatlik bir yürüyüş yapmaya karar vermiştim. Ama şididen keşke enerjim izin verse de saatlerce yürüsem diye düşünüyordum. Bisiklete binenler, yanındakiyle konuşarak tempolu bir biçimde yürüyenler, koşanlar ve deniz kenarında kayalara oturmuş etrafı seyredenler… Gerçekten çok güzeldi. Uzun bir zaman sonra ilk defa kendimi bu kadar mutlu hissettiğimi fark ettim. Kediler belli aralıklarla yatmış Ekim ayının bize bahşettiği güneşin altında mayışmış yatıyorlardı. Köpekler sahiplerinin attığı oyuncağı kapıp getirme telaşındaydılar. Ben beynimin içinde dönen bütün olumsuz düşüncelerden bir anda kurtuldum.

Kendi kendime mırıldandım hayat gerçekten güzeldi ve ben bunu uzun bir zamandan sonra ilk defa bugün farkediyordum…

 
Toplam blog
: 42
: 6600
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Ben hep yazmak istedim ama hayata sıçrama tahtam beni yazılardan ve yazarak para kazanmaktan çok ..