Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

22 Haziran '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Şahin

Şahin
 

Anlatmak istesem ne yeri ne zamanı. Kıvamı mı oluşmamış hamurun? Yoksa hiç hamur yok mu ortalıkta? Korkuyor muyum kürenin içine bakmaya? Karşı sahillerde batırdığım güneşler, kimlerin yüreklerine doğuyor acaba?

Hey ateş böceği, sizde yakıyor musunuz birbirinizin canını? Canınız yok yandığında. Yoksa merhem mi oluyor ateşleriniz yaralarınıza? Uyduruk mu geldi sorularım? Niye dönüp arkanı gidiyorsun hemen aynı benim yaptığım gibi, çok kırıldığımda susup da gittiğim gibi. Şu şahin bakışlı denizde, bir damla su olsaydım, daha mı anlamlı olurdu hayatım?

İpsiz bir uçurtmadır ruhum,

Rotasız ve kılavuzsuz

Rüzgarların estirdiği yönlere yönüm

Çok derinlerdedir hissettiklerim

Renklerimi beğendirmek, el etek öpmek değil derdim

Rast gelelere, öylesine lere yol vermem

Acının dibini, sevdanın rengini gördü gözlerim

Varsa vardır var olan hırpalamam

Yoksa yoktur istemem

Arkama bakmadan uçar giderim

Kokular, sesler, görüntüler

Hatta görünmeyenler

Şükürler olsun gördüm

Şımarmadan, kişnemeden piştim

İpsiz bir uçurtmadır ruhum,

Kuş kanatlarından süslerim,

İsimlere meyl etmem

Baharın çiçeği, yazın sıcağı, kışın soğuğu evim

Anam toprak, babam deniz,

Doğurganlığım, doğurduklarım

Şahin bakışlarında aşkım

Aşkımı bağırarak söyleyemedim

Kırılgan, mahçup, utangaç

Kırıldımı yılana döner gözlerim

Verdiklerine şükürler

Yoksa yoktur istemem

Arkama bakmadan uçar giderim.

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..