Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sahip Olduğumuz Bilgi ve Beceri Bugünkü Hayatımız İçin Yeterli

Sahip Olduğumuz Bilgi ve Beceri Bugünkü Hayatımız İçin Yeterli
 

Bir şey bilmiyoruz ama bir şey de yapmıyoruz. Sakın bilgisiz olduğunuzu falan düşünmeyin. Yaşarken zorluk çekiyor musunuz? Hayır. O zaman demek ki bilginiz görgünüz yeterli.

Ama ben üniversite okumadım. Mastır yapmadım. Hayır, yani yaşadığımız hayat ne ki, Oksfor’da ders mi veriyoruz!

İşin gerçeği bu, çoğumuzun yaşamı için ilkokul mezunu olsak bile yeter. Keşke okusak, okumak kötü bir şey değil ki. Ama buna göre bir hayatımız yok!

Bizim derdimiz okumak değil öncelikle hayat seviyemizi yükseltmek; o zaman zaten mecbur okuruz.

Ancak elbette şu var, hayat seviyesini yükseltmek için de okumak gerekiyor.

Yalnız ben toplumda böyle bir talebin olduğunu görmüyorum, herkes yaşamından değil ama yaşam şeklinden memnun. Bu yaşam şeklini de çok fazla değiştiremezsin.

Sahip olduğumuz bilgi ve beceri daha iyi bir hayat için değil bugünkü yaşamımız için yeterli.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..