Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Sahnede giderek büyüyen bir "O Ses" Pırıl Turan...

Sahnede giderek büyüyen bir "O Ses" Pırıl Turan...
 

16 yaşında pırıl pırıl, taptaze bir yetenek Pırıl Turan … ‘ Sil Baştan’ şarkısını okudu ve sahnede tahmin ettiğimden çok daha güzel durdu… Hiç beklemiyordum daha 16 yaşında olan bu kadar ince bir sesten böylesine etkileyici bir performans çıkmasını…

Zaten jüri üyeleri de şaşırmış ve etkilenmiş olacaklar, Murat Boz hariç sırayla döndüler… Pırıl o kıpır kıpır yüreğinin yüzüne yansıyan güneş misali enerjisiyle ben geleceğim der gibiydi… Yarışmada nereye kadar gider bilmiyorum…

Ama potansiyeli gelecek için son derece fazla… Bakalım yakaladığı bu fırsatı iyi bir biçimde değerlendirmeyi başarabilecek mi… Demin de söylediğim gibi ona dönen üç jüri üyesi arasından bana göre en akıllıca seçimi yaparak Mustafa Sandal ‘ ı seçti…

İşte o tertemiz ve taptaze performansın video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

İşte performansının video linki…

http://www.hayatveinsan.com/sahnede-giderek-buyuyen-bir-o-ses-piril-turan-o-ses-turkiye-22102012-video-linki-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..