Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '11

 
Kategori
İnternet
 

Sahte facebook

Sahte facebook
 

Sabah keyfi yapıyorum. 

Mercedes Sosa 'dan Chango Spasiuk 'in akordiyonu eşliğinde müthiş bir ezgi dinliyorum. Eteklerim uçuşuyor dans ederken hayalimde. O ne ? 

facebook arkadaşlarımdan birinden konuşma gelmiş. 

"Farkında mısın diyor seni şikayet etmişler, vatan haini olmuşsun..." 

"Vay be" diyorum. " Artık ben de vatan haini olduysam eğer..." ve altta verdiği linki düşünmeden tıklıyorum. O andan itibaren bi acayiplik oluyor ve yazdığım şifre için, sözümona facebook 'tan uyarı geliyor ve şifreyi de açıkça yazıyor. 

Ben facebook 'a girdiğimi düşünürken adında facebook olan ama başka uzantısı olan bir siteye savrulmuşum meğer. Yani şifre hırsızları da diyorum fink atıyor ortalıkta, aman dikkat! 

Aynı numarayı bir arkadaşım durup dururken bana fotoğraf gönderince de yaşamıştım. Düğün yok bayram yok bana niye fotoğraf gönderiyor bu arkadaş demeye kalmadı, bilgisayarım neredeyse çökeyazdı. Neyse ki tıklamamıştım. 

Hepsinden önemlisi bu iki olayda da Facebook konuşma kutusu açıktı. Konuşma kutusunu kapalı tutmanın da yararları varmış bunu çabucak unutmuşum. 

Blog yazarlarını da uyarayım istedim. Konuşma kutusu açıkken arkadaşlarınızdan gelen konuşma isteklerindeki linklere tıklamayınız. 

Belki de amaç şifre çalmaktan da öte , insanların iletişimini azaltmaktır, korku yaratarak yani bir taşla iki kuş hikayeleri... 

 

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..