Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '17

 
Kategori
İnternet
 

Sahte hesap, sahte aşk hikayesi ben şaşkın

Yok yok yok artık...

Abi yuh, gerçekten. Bir sosyal medya hesabı düşünün, profil resminde dünyalar güzeli bir kadın. Öyle güzel öyle aşka özlem dolu cümleler paylaşmış ki, mesafeler bile engel olamaz demiş. Düştüm bayıldım.

Bir de bir adam var ki, of of, parası var yakışıklı, paylaşımları desen bolluk bereketlik. Aşk adamı, ruh okşayıcıgillerden. Neyse bir baktım, zaman tünelinde evlendi gelişmesi eklenmiş. Fotoğraflar da hep bir küçük boyut Allah Allah... Kimle? Az önceki profil hanımefendiyle? Niye buldum, nasıl buldum? Hemen anlatıyorum.

Siz hanımefendinin ya da beyefendinin profiline bakarken haliyle diğeri de öneri olarak geliyor. Aman Allah'ım bir fotoğraf paylaşmış biri diğeri gelmiş aşkım, kocamm... bla bla kalpler, ikonlar vu vuv vu...

Birinde yazıyor yaşadığı yer Erzurum diğeri yazmış Antalya ulen, iki öpüşen model manken gibi bir şey var üstüne photoshopla adlarını yazmışlar, yahu engelli misin çık git, buluş, sev seviş eşinle, kocanla töbe töbe. Bu nasıl aşk bu nasıl evlilik derken, bir şey farkettim:

İkon sıralamaları, noktalama işaretleri vs. aynı, tek elden, bunu yapan bir kişi.

Abi, sen nasıl bir manyaksın...

 
Toplam blog
: 12
: 414
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Usta-çırak ilişkisinin gücüne inanarak, eğitimlenme ve tecrübe edinme yollarına başvurmak; medyat..