Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '17

 
Kategori
TV Programları
 

Sahte ilişkilerin adamı!

Sahte ilişkilerin adamı!
 

Kısmetse  Olur evlilik programında bir gelin adayı damat adayına;' sahte ilşkilerin adamı!' diye bağırdı odadan ayrılırken. Aralarında polemik yaşanmıştı. Tabi bu söz durup dururken söylenecek bir söz değil Kızın geçmişe yönelik tespiti olduğu anlaşılıyor. Hayatta kadın olsun, erkek olsun insanın merdini beğenmişimdir,saymışımdır. Aslında bilgisayar başındayım, televizyon açık olunca ara ara izliyorum.

Dün izlediğimde kızlar evine yeni bir damat adayı annesiyle beraber geldi. Anne kapalı, muhafazakar birisi. Oğlan 25 yaşında lise terk, az sakallı, dini mi normal mi sakalı pek anlayamadım. Tabi karşılıklı sohbet başladı. Oğlan işini söyledi ama tam anlayamadım. Bir ara başka bir evlendirme programına da katıldığını söyledi. Tabi kızlardan birinden anında soru geldi, orada niye bulamadınız diye. Oğlanın adı Şehmus. Bu isim doğulu bir isim, nereleisin diye soran olmadı kızlardan. Oğlanın annesi o kendisi seçemez, beraber karar vereceğiz dedi. Gene soru geldi kızların birinden;' seninle evlenmeye karar versek,annen istemese ne yaparsın?' Oğlan;'annemle çatışma başlar' dedi.

Bendeniz blog yazarı ve iyi kötü bir tecrübesi olan biri olarak düşünmeye başladım. Bu anne ve oğlu bu programı izlemişlerdir mutlaka,kızlar modern, aralarında kapalı,muhafazakar biri yok, evlenmek için bu eve neden geldiler. Bu tarz dominant anne ve babalar çocuklarının geleceğini onlara bırakmazlar, hayatları boyunca müdahaleci olurlar. Şehmus'un buradaki kızlardan biriyle ciddi bir ilişki yaşaması çok zor. Zaman ne gösterecek bakalım.

İsimleri de yavaş yavaş öğrenmeye başladım. Melis, Didem dikkatimi çeken isimler. İzlediğim kadarıyla Melis'i beğendim. Bu kızların, oğlanların eğitimleri, iş durumları nedir bilmiyorum. Evlilikte önemli kriter bunlar. Fazla asabilik var. Daha gençler ne de olsa. Haliyle kameralar önünde yaşanıyor her şey. Böyle olunca tribüne oynamalar da oluyor haliyle.

Bir senedir bu evde olanlar varmış. Şaşırmamak elde değil. Tangut hep evde. Sanki dizi film gibi. Ama bu güne kadar içlerinden şöhretin kapılarını açan olmamış.

İki kız babası olarak damat adaylarını inceliyorum. Gerçi karışmam seçimlerine ama, samimi söylüyorum uygun bir damat adayı yok diyebilirim.

Böyle izdivaç programları için KHK hazırlandığını duydum. Demek ki yetkililer de harekete geçmiş bazı uygunsuz durumlardan. Toplumun bazı kesimlerinden de çok eleştiri alıyorlar.

Bakalım bir nikah, bir düğün görecek miyiz?

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..