Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '09

 
Kategori
Haber
 

Sahte silikon memelere bakanlık baskını!

Sahte silikon memelere bakanlık baskını!
 

Televizyonda bir dolu komedi programı izliyoruz.

Bu tür programlarının çok olmasının nedeni, elbette izleniyor olmalarından kaynaklanıyor. Posta gazetesi de bunlardan birini, sonucu itibariyle gelişen bir olay nedeniyle haberleştirmiş.

Haberi okuduğumda beni kendimden geçiren program, TV8’de yayımlanan ve haber kanallarıyla dalga geçen “olay” adlı bir yapım. Söz konusu yapımda oynanan skeçlerden biri, denizanasından kaşar peyniri yapıp satıldığı saptanan hayali bir imalathaneye yapılan baskını konu alıyor. Programı izleyenler oyuncuların performanslarının yanı sıra konunun abesliğinden ortaya çıkan saçma duruma elbette gülmüşlerdir.

Ancak adı geçen gazetede konuya ilişkin haberi okuyunca yalnız gülmekle kalmamışlar, mizahında mizahı karşında katılmışlardır. Çünkü habere göre, TV8’deki mizah programını haber programı, oynanan oyunu haber, görüntüleri de ihbar kabul eden Tarım Bakanlığı yetkilileri, televizyon kanalını arayarak, programda adı geçen hayali kaşar peyniri imalathanesinin açık adresini istemişler.

Bakalım Bakanlık, sanal TV9811’in kokulu programı sahte silikon memelere yapılan baskını konu eden oyununu ihbar kabul edecek mi?

Şaka bir yana artık izlemekle kendinden geçilen oyun, Bakanlık yetkililerinin katkılarıyla gülmekten ölünecek boyuta getirilmiştir. Ama bu habere gelen yorumlar, işte asıl şaka onlar, okudukça söylenenlerin doğruluktan yanlışlığa, şakadan ciddiyete nasıl aktıkları görülüyor. Bunları okumak isterseniz aşağıda bir seçmece yapılmıştır.

***

<ı>Darkness_Guide<ı>-<ı> Güzel şaka, ilgili olmaları güzel. Teşekkürler

<ı>süleyman takkali<ı>-<ı>Çok uyanıksınız. Bakanlık yetkililerini saf veya cahil sananlar kendilerini çok mu zeki sanıyorlar. Denizanasından yapıldığına inanmayıp güldükleri kaşar peynirlerine neler konduğunu, yedikleri yoğurtların nasıl o kadar yoğun olduğunu veya 5 TL'ye sucuk diye aldıkları şeylerin etiketlerinde ne yazdığını biliyorlar mı acaba. Bilseniz, keşke denizanasından yapılsaydı derdiniz. Güldüğünüz bakanlık görevlileri bunlarla mücadele ediyorlar. Onlar çalışır siz de dalganızı geçersiniz.

<ı>fatih ilkisik<ı>-<ı> İyi ki aramışlar ."Ya gerçekse" diyerek aramaları işlerine olan saygılarını gösterir. Tebrik ediyorum yetkilileri. <ı>ybahçelioglu<ı>- <ı>Fıkranın ötesinde, güldürü, mizahında mizahı. Tarım Bakanlığının olayı ciddiye almasını, şaşırmadım. Güler misin ağlar mısın?

<ı>sefer bayraktar<ı>- <ı>Eyvah! Şimdi durumdan vazife çıkaracak yurdumun yaratıcı, uyanık, birazcıkta çakal müteşebbisleri uyanacak. Vay daha önce niye düşünmedik diye kolları sıvayacaklar. Laf aramızda Japonlar bunun çak güzel yemeğini yapıyor kaşar neden olmasın?

<ı>Volkan özçelik<ı>-<ı>Adam denizanalarının burada ne işi var diye soruyor imalat yapan kişi de çocuklarıma aldım akşam oynayacaklar evde diyor.

<ı>rasimtekinn<ı>-<ı>Heh... Adamlar iyi şaka düşünmüş. . . En iyisi tartışmak yerine böle olayların tadını çıkartmak. .
<ı>husay<ı>- <ı>Acı ama gerçek. Ziraat mühendisi arkadaşım, ziraatçı ise her şey bekle derdi doğruymuş.

<ı>!!!hülya!!!<ı>-<ı> Gerçekte olan olayların da peşine bu şekilde düşseler ya neden düşmüyorlar?
<ı>aiq<ı>- <ı>Vaktiyle "kokulu yayın yapacağız" diyen bir program vardı. Onda da cahil vatandaşlarımızdan çok inanan olmuş. Program değil de, inananların olması çok komik.

<ı>mehmet ali kalem<ı>-<ı> İnsana o kadar değil dedirtecek bir olay. Ama ülkemizde bu tür olaylara çok sık rastlanıyor. Ne kadar şakacı bir milletiz değil mi arkadaşlar: D.

<ı>@muco<ı>- <ı>Helal olsun. En azından ilgilenmişler

<ı>ufukakdemir26<ı>-<ı>Yıllar evvel - şok - adlı bu tarz bir TV programı vardı. Sigara paketlerinin içindeki sarı renkli kâğıtlarda altın, gri olanlarında gümüş var diye haber yapmıştı. Herkes yollardan sigara paketi topluyordu. Sokaklar caddeler tertemizdi o dönemler.

<ı>lterlemez<ı>-<ı>Neden eğitim seviyesiyle bağlıyorsunuz ki hemen... Tamam, program saçma olabilir ama programı yapan yapımcıların yaratıcılığını ve inandırıcılığını neden küçümsüyorsunuz.

<ı>1281981<ı>- Herkes aynı şekilde izlemiyor. Bu programın saçma olduğunu ben biliyorum ama her insan aynı eğitim seviyesinde değil ki, ya da aynı dikkatli gözle görmüyor.
<ı>dogu devrim özdemir<ı>-<ı>Kara mizah cumhuriyeti 4. O kadar alışığız ki bu olanlara artık şaka bile gerçek ile ayırt edilmez oldu. . . Bence bakanlığı kutlamak gerek. Demek ki televizyonda olup biteni vazife addediyorlar. Ortada cidden olan saçmalıklara kim müdahale edecek onu bilemiyorum.
<ı>gismo83<ı>-<ı>Yorumlar asıl şaka gibi. Suç yine programa çıkarıldı.

<ı>1576414<ı>-<ı>Eee size de yaranılmıyor yani. Ciddi adamlar her şeyin olabileceği bir ülkede yaşadıklarının bilincindeler ve de en önemlisi çalışıyorlar canım:))))

<ı>bayraktarap<ı>-<ı>Şakacı! Madem şaka programı yapıyorsunuz yazın ekranın bir köşesine sonuç da televizyon bu her yapılan haber suç duyurusu niteliği taşır devlette üzerine düşeni yapar. ŞAKA programıda olsa!

<ı>neosi<ı>-<ı>O program kaldırılmalıdır. Bakanlık gerekli çalışmaları başlatmalı.

<ı>1412816<ı>-<ı>Bende bu programlara inanan saf insanları kınıyorum ve onları biraz daha okumaya ve araştırmaya davet ediyorum. Bir zamanlar ŞOK diye bir program vardı insanlar o kadar çok inanırlardaki aynaya saç spreyi sıkıp cine 5 şifresinin çözüleceğine inanan insanlar tanıdım o program sayesinde

<ı>edebali11<ı>-Kötü yayıncılık. O programa bende zap yaparken denk geldim, bayağı bir süre gerçek zannettim ilgimi çektiği için seyre devam edince mizansen olduğunu anladım. Zap devam etseydim hala gerçek sanacaktım. . . Ve işin garibi o günden beri KAŞAR dan soğudum. Yapımcı ve yayıncısını kınıyorum. O programı da bir daha seyretmem.

<ı>privateblood<ı>-<ı>Aynı kafa benden ev sahibimin mal varlığını beyan etmemi de istemişti. Maliye bakanlığı kiracılara bir belge göndererek mal varlıklarına ulaşmaya çalışmıştı zamanında. Her nasılsa tapu dairelerine bakmak akıllarına gelmiyor.

<ı>Yücel Gürsoy<ı>-<ı>Ülkemizin nasıl yönetildiğinin en güzel kanıtı. Denizanasından kaşar peyniri imal edilen tesise baskın için açık adres istemiş Tarım Bakanlığı RESMEN KOMEDİ :) Acaba diyorum RTÜK yerine Tarım Bakanlığı yayınları izlese nasıl olur çünkü RTÜK yetkililerinin yayın falan izlediği yok.

<ı>aferits<ı>-<ı>Böyle bir hayali program yaparak insanları dehşete düşüren sorumsuz sorumluları kınıyorum. Türkiye' deki kaşar peyniri üreticilerini de göreve çağırıyorum. Bu TV hakkında yasal haklarını kullansınlar. Tarım İl Müdürlüğünün davranışı çok yerinde komik olan bu haberi komikmiş gibi vermeniz.

<ı>aemermer<ı>-Normal pek komediye benzemiyor. Ben de izledim o programı. Ben de açıkçası gerçek mi acaba düşündüm. Pek komediye benzemediğinden memurların şaşırması gayet normaldir.

<ı>67mete<ı>-Tabi canım. Haraç alacak bir yer nasıl gözden kaçmış. Adamlar işlerini sıkı tutuyor. Tabi şaka ile gerçeği ayırt edememe gibi bir sorunları mevcut. Vah Türkiye’m vah!

Kaynak/resim: http://www.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 340
: 1591
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Basınla ilgili bir kuruluşda çalışmaktayım. Uzun yıllar basınla ilgili konularda danışmanlık yapt..