Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Sahtekar

Sahtekar
 

neyleyim
senin şairliğini
güzel şiir
yazmamışsın,
bana ne senin
romancılığından
tat vermiyor
romanların,
kim takar
senin öykücülüğünü
beş para
etmez öykülerin,
etkilemiyor beni
çektiğin fotoğraflar,
hoşuma gitmiyor
yaptığın
resimler,
heyecan vermiyor bana
söylediğin şarkılar,
projende
estetik yok,
hasta etti beni
doktorluğun,
hesapların
çok yanlış,
hocalığın
öğretici değil,
öğrenciliğin
öğrencilik değil,
kaptanlığın tehlikeli,
şutların kaleyi
bulmuyor,
sattığın et
ne eti?,
siyasetin hileli,
aşkında ruh kalmamış,
gençliğin çok yaşlanmış
herşeyin
yalan dolan
neyleyim senin insanlığını
bana ne senin dünyandan
tat vermiyor hiç sözlerin
yerin dibine bakıyor gözlerin
kim takar senin yeminini
sök at göğsünden
o sahte yüreğini.
 
Toplam blog
: 137
: 158
Kayıt tarihi
: 09.03.14
 
 

1958 yılında Söke'de doğdum. Esnaf çocuğu olarak ilk, orta ve lise eğitimimi Aydın ili Söke ilçes..