Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '16

 
Kategori
Anılar
 

Sahteliklerin içerisine düşen en güzel gerçek dostluk...

Sahteliklerin içerisine düşen en güzel gerçek dostluk...
 

Candost selam olsun güzel gönlüne vealeykümselam ve eyvallah düşürdüm yüreğime.


Sevgiye...

Belki de çok şey beklemekti sevmek

Belki de gücünün yetebildiğinden fazlasını verebilmekti sevmek

Belki de bu kadarcıkları avuçlarına alıp yetinmekti

Belki de bu kadarcıkları dağ gibi görebilmekti

Çok şeydi sevmek belki de hiç bir şeydi. Bir de herşeyin varlığı, herşeyde birin yokluğuydu sevmek.

Ve sevmek dediğimizde hepimizde evet ya dediğimiz ah'landığımız ya da vah'landığımız anılar gelir aklımıza...

Oscar Wilde'nin dediği gibi ...

''Ama herkes de gene sevdiğini öldürür,
Bu böylece biline,
Kimi bunu yüklü bakışlarıyla yapar,
Kimi de okşayıcı bir söz ile öldürür,
Korkak, bir öpücükle,
Yüreklisi kılıçla, bir kılıçla öldürür. ''

Ve sevgiye, sevgiliye, sevdiklerimize dair  anılardır sahip olduklarımız , güzellikleri ile acıları ile bizimdir. Nasıl ki yalnızlığımız bizimdir, sığınağımızdır bazen de korkularımızdan bizi uzaklaştıran mutlu olmayı öğretendir. Sevgi de bizimdir.Sevgiyle anlamlandırır ve  sevgiyle  büyütürüz ..

Sevgiyi vermek gerek esirgememek bugün varlığını yarının yokluğunu düşünürsek. Dostluk da sevginin kardeşidir.

Bilirsin ki dost eli tutacaktır seni, mutluluğun mutluluğu acın acısıdır. Bazen karşındakinin dostluğunun güzelliği karşısında bak varmış işte böylesi demektir. Sahipsen böyle bir dostluğa korkmaktır incitmekten, kırmaktan, ya ya diye eklemeler yapmaktan.

Yaşantımda hayatıma giren kişileri zaman zaman düşünürüm. Şu şöyle yapacak bu böyle eğer ki düşündüklerim çıkarsa çok mutlu olurum beni yanıltmadıkları için. Kimisi de vardır çözülmez bilmece gibi acabalarla beynimi doldurur. Yok canım aslında böyle düşünüyor ama böyle yapıyor. Sonra iyi tarafından bakar oturturum oraya ta ki artık sabrımın çizgisine dokununa kadar. Sabrımın çizgisini aştığında zaten bir şey kalmaz.

İyi ve güzeli kondurursam hayat daha kolay oluyor ve güzelleşiyor. Oh be ne güzel hayat diyorum.Daha ne olsun, olumsuzluk ruhuma dokunduğunda dünyadan kopukluklar başlıyor .

Yazmalı yazmamalı arasında kalırken yazmalı dedim iyilerin olduğu  bilinmeli. Ve ben ilk kez bu kadar yürekten anlatmanın mutluluğunu yaşıyorum. Çünkü beklentisiz, çıkarsız sadece dostluk adına bu kadar mı vefakar , düşünceli ve ilgili olunur. Zamanımızda artık böylesi güzel insanlara denk gelinmiyorki...

Ve...

Ben çok güzel bir insan , dost tanıdım Candost demekte de haklıymışım.

Candostum Mehmet Burakgazi'ye insansın insan demek istiyorum. İyi ki benim dostum olmuşsun.

 Ve diliyorum yüreğine eş yüreklerle dolsun dünya ...

Ben bilsem dostum Mehmet Burakgazi bilse yeterdi ama ben hayatımda gerçekten böyle dünya iyisi birinini tanıdım ve en güzel anılarımın arasına yazılı bırakmak istedim.

Arkadaşım Hanife Mert'in dünya tatlısı kızının düğünü vesile ile tanışmış olduğum Sema Bekmez ve eşi de benim tabirlerim ile güzel insanlar kendimi çok şanslı saydım varlıkları ile çok mutlu oldum.

İyi ki gitmişim, iyi ki görmüşüm ve iyi ki tanımışım.

Güzel insanları anlatmaya kelime bulamıyorum. Siz çok güzelsiniz çok...

İnsan kalabalığında insanı arar olduğumuz dönemde dünya güzelliklerle, sevgiyle , dostlukla dolsun.

Yüreğim a-canıma, candostuma, canarkadaşlarıma ve buna vesile olan milliyet blog'a teşekkür ve  sevgilerimle.

SEVgilerimle...

*** Boşluklara kondurduğum hayallerin , birleştirdiğim figürlerin gözlerime düşmesiydi, bileşmesiydi sevgi, kulağımda yankılanan gülüşün dudaklarımdan dökülmesinin gerçeği ile birleştiği anın dünya dursun dediğimin vaktiydi aşk ***

** Soğuktan büşüşmüş çocuk ayaklarının sıcacık ayakkabıya sahip olması gibiydi dostluk... Alışkın değildi bünya malum kadınsan bu yaşam şartlarında ve böylesi güzel bir insana denk gelmişsen mutluluğun adıydı candostum **


* Ve belki de yaşamak hep beklediklerini beklemekti ve umudun bittiği an ise ölmektir.

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..