Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Şair bu mısralarda ne anlatmak istemiş

Şair bu mısralarda ne anlatmak istemiş
 

(Ç)alıntı.


Festival gibisin katılmak istiyorum...

Ya bi durun hemen gülmeyin. Bu önemli bir konu. Biraz irdeleyelim istedim. İrdelemek de dedim ya Allah'ta beni kahretmesin.

Festival gibisin katılmak istiyorum... İki ucu açık bi laf. Olsun varsın, zengin duruyor.

Şair bu mısralarda ne anlatmak istemiş?

a- Şair mısraları seviyor

b- Şair festivalleri seviyor

c- Şair katılımcı bir arkadaş

d- Birazı

e- Hepsi

f- Hiçbiri

g- Beni hiç ilgilendirmiyo

Festival demişken bu aralar İstanbul'da hangi festivaller varmış bi bakalım... Belki katılmak isteriz... belli mi olur...

Galata Moda Festivali 06-10 Mayıs

Yerel Tatlar Festivali - Mayıs

Galata Sahaf Festivali 13-17 Mayıs

Uluslararası İstanbul Tiyatro Festivali 15 Mayıs 15 Haziran

Genç Müzik Festivali 16-20 Mayıs

Galata Tasarım Festivali 20-24 Mayıs

Uluslararası İstanbul Müzik Festivali 02-30 Haziran

8.Uluslararası Çevre Kısa Film Festivali 05-10 Haziran

Merkezefendi Geleneksel Tıp Festivali - Haziran

(Kaynak: Kültür ve Turizm Bakanlığı sitesi)

Ne diyordum... tamam buldum... festivale katılacaktık...

E hadi buyrun

Festival gibisin katılmak istiyorum
Önlerden yer kapıp, gözünü kalbime bekliyorum
Asaletinin bedeli, çok kölen var belli biri
Hem biraz deli, azdan çok da serseri
Adı lazım değil, baş harfi ben

:) İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..