Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Şair/e

Şair/e
 

...............................................................aşk direniştir.......................................................................................................................


gece; 
kör karanlık, kor yangınlara gebe
gece katran, 
hani kurşun sıksan
kör topal değer mülteci düşlerime...
ama hiç üsteleme;
havamda değilim bu gece...
 
çokça düşünür oldum bu aralar
hayat bilgisi dersini
hayata atıf yapmadan yazmışlar
kış hazırlıkları, kuru yapraklar, çilek reçeli
sonbahar ve bir kaç mutlu yalan
hepsi zil çalana kadar...
 
hayat; fihristte geçtiği kadarıyla
sadece yüz yetmiş sekizinci sayfa da;
 
"ampü...lün  si..zi... aydı...nlat...tığı  ka....dar
si...ze   tan...ı..nan   ana ya..sal  hak...la..rı.. nız
bu...nu uza..tmak  i..çin  çe..kir..dek  çit..ler..ken
po...li..se  yan göz..le  bak.. ma..yın...ız"
 
çoktan seçmeli hayatın kopyası kolay da
boşlukları doldurmaya gelince sıra
çuvallıyorum...
çakma sarışınlarla
sevişiyorum boşluklarda, hiç çaktırma!
içip, içip çıkmalarla
genzi yakan ne varsa unutmak istiyorum...
çocukluğumun çakıldığı çarmıhı
gecenin bilinmez katarına terk edip
sıradaki ilk asal bara bodoslama dalıyorum...
 
bakış
bakış
bakışıyoruz...
 
karşımda;
 
göğüslerimi mazur görün bayım,
bu kadar ön plana çıkması tanrı vergisi
lütfen oralarda takılmayın.
 
aşık olmama hakkına sahipsiniz
söyleyeceğiniz bütün acemi aşk şiirleri
aleyhinizde delil olarak kullanılabilir
ve şairlik kariyeriniz
daha başlamadan bitebilir...
dilerseniz bir pe.....ge haber verip
flört aşamasını ücret karşılığı geçebilirsiniz...
 
duruyor...
 
ellerimi usulca kaldırıp teslim oluyorum...
 
unutmadan;
yanlış da anlama ama,
vergisi düzenli çalınan
bir Türk vatandaşı olduğumu
kayıtlara geçsin diye hatırlatıyorum...
lütfen fiyat arttırma...
 
birbirimizi yanlış bile anlayamıyoruz
çünkü Türkçe bilmiyoruz
çünkü anlamadan okuyoruz
anlamadan konuşuyoruz
beş para etmez beş satıra
övgüler diziyoruz
bir yerde çakma;
kendimizi düzüyoruz
kalemimizin ucuyla...
...
...
bu arada
şiirlerimde yer bulan
iri göğüslü çakma sarışınlar
ifade özgürlüğünden filan
şiirilerimde çokça yer alıyorlar
bu beni hiç bir zaman
üçüncü sınıf bir Amerikan sayko' su yapmaz,
bu da kayda geçilsin diye söylüyorum
alıngan değilim 
bunu da yanlış anlama...
.
 
prosayko       (görsel internetten alınmıştır)
 
 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..