Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Şair-Söz yazarı

Aysel Tarcan Kırklareli doğumluyum. Bebekken İstanbul'a taşınmışız. Bu nedenle kendimi bir İstanbul'lu sayıyorum. Annem Egeli babam Trakyalıdır. Emekli maliye memuruyum. Eviliyim Volkan ve Berkan adında yakışıklı iki delikanlının anneleriyim.. 

Liseden beridir şiir yazıyorum. Bir çok şiir yarışmlarında birincilik ödüllerim var. Ayrıca Çok değerli bestekar Ersin Kayışlı beyefendinin düzenlediği. Bir şarkımız olsun yarışmalarında arda arda , Kasım 2010 Yolcu. Aralık 2010'da Yıllar. Ocak 2011 de vicdansız şiirlerim birinciliğe layik görülüp bestelenmiştir. Bunlar İçim Ağlıyor. Dudak İzlerin ve Gitme Sevgilim şarkılarıdır.. Antoloji.com ve bestekarlar.com üyesiyim. Tüm bestelerim ve şiirlerim burada yayınlamaktayım. Saygılarımla. 

Sustum sevgilim 

Sevdan balyoz gibi indi bağrıma
Hicranıma yolsun, sustum sevgilim.!
Tüm sevgimi heba ettim uğruna
Kalp feryatla dolsun, sustum sevgilim.! 

Hasret tırnağını geçirdi başa
Düşler yüklenerek geldim bu yaşa
Hışmından ürkerek, çırpındım boşa
Aşk şarkımız çalsın, sustum sevgilim.! 

Sendeki yürek taş beton yığını,
Kanca gibi kalbe attın ağını
Ne ev/bark istedim ne sarp dağını
Hepsi senin olsun, sustum sevgilim..! 

Vuslat sevdasıyla tepindim durdum
Ahret sorgusuyla kalbimi kırdın
Oysa günahsızdım vefakar yâr dım
Sevdam sende kalsın, sustum sevgilim.! 

Aşkına yazıldı bu kadar dize
Zulmün yetmedi mi, bakma hiç yüze
Kurban olurdum ah o kömür göze
Bir tek sen mi kulsun, sustum sevgilim..! 

Ecelin urganı şimdi boynumda
Aşkımı sundum al işte koynunda
Teninde öldürdün yaşat beyninde
Rabb'im canım alsın, sustum sevgilim. 

Aysel Tarcan/Sevda Şairi
Kırklareli-Babaeski
19.Şubat.2011 

Hikmet Metin Çavdar 

 
Toplam blog
: 38
: 839
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1952 yılında Bursa'da doğdum, uzun süre yönetlcilik ve Sendika Başkanlığı yaptım. Politika Gazete..