Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Şairin musikisi rüyası

Şairin musikisi rüyası
 

Efkarlı oduğum zaman üretirdim
öykülerimi, yazılarımı, şiirlerimi
Ama efkarlı değilsem
efkarlanırdım dinleyince musiki

Sonra rüyamı düşünürdüm
kokusunu, tenini, gözlerini
Birer birer hayal ederdim
efkarlanmak için zorlardım belleğimi

Rüyam ile musikiyi buluştururdum
yazmak için düşüncelerimi
sonra masama otururdum
biraz rüyamdan, bir tutam da musiki

Eh artık var mı bir de tarifim
Alırdım elime kalemi
heyecanla yazmaya koyulurdum
öykülerimi, yazılarımı, şiirlerimi

Sanki yüreğimden damlıyordu hislerim
yazıyordum o gözleri, o teni
dizelerim kokuyordu buram buram
biraz rüyam, bir tutam da musiki

M. Armağan BAYRAKTAR
07.08.2008 19:42

 
Toplam blog
: 26
: 789
Kayıt tarihi
: 06.09.08
 
 

20 yaşında tiyatro oyuncusuyum. Düşünen bir insanım. Edebiyatla aşırı derecede ilgiliyim. Şu anda sa..