Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '17

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Şairini arayan şiir... / Hikmet Okuyar

Şairini arayan şiir... / Hikmet Okuyar
 

BİZİM HİKMET ŞİİRİN ŞAİRİNİ ARIYOR..

ŞAİRİNİ ARAYAN ŞİİR.. / Hikmet Okuyar
*
Düzenlenlemesi ve tasarımının şiir atölyesinde devam ettiğini tahmin ettiğim ilginç bir şiir gördüm. Sahibini arayan şarkı tarzı Şiiri; '' sürgün sevdam '' deyişini; kutlu doğum haftası anısına hayranlıkla ve Şebingülü duygusallığımdaki sunumlarımla paylaşıyorum :
...
Hikmet Okuyar
Şüsiyad Başkanı
Eyüpsultan / İSTANBUL
......
Şiir Dünyasında Şairini arayan Şiir : '' Sürgün Sevdam.. ''
*
Ezanlar şahit olsun, adın duamdır dilde..
Yakıp duygularımı, küle çevirme beni.
Tutuklu kaldım naçar, sevdayı yaşat gülde..
Yakıp duygularımı, küle çevirme beni.
*
Göz pınarım kurudu, yare tuttuğum yastan,
Aşk öyle büyüktür ki, başı sonu hep destan,
Ağzım dilim lal oldu, dönüyor başım usdan..
Yakıp duygularımı, küle çevirme beni.
*
Gün gelir de bakarsın, omzunun üzerinden,
Hissedersin cananı, korursun nazarından,
Kıyamazsın tek söze, gülme ah u zarından..
Yakıp duygularımı, küle çevirme beni.
*
Şiir sevdamız olsun, şuurla kurulalım,
Çekinme seviyorsan, aşkınla karılalım,
Keder gam geri dursun, sevdaya sarılalım..
Yakıp duygularımı, küle çevirme beni... ''
........
Not : Şiir, tamamlanıp servis edilinceye kadar; şiir müzik beste yorum dostları eserle daha çok ilgi yoyunluğuna muhatap olsun dilerim.. H / O

Kitle İletişim: Müzeyyen KESKİN Amasyaşat Başkanı Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı 

 
Toplam blog
: 118
: 137
Kayıt tarihi
: 29.09.12
 
 

Müzeyyen KESKİN   AMASYAŞAT Başkanı Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı Karadeniz Sevdası Kült..