Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sait Faik Abasıyanık Müzesi'nde neler olmakta ya da olmamakta?

Sait Faik Abasıyanık Müzesi'nde neler olmakta ya da olmamakta?
 

Müze kapalı; ama müzede birileri yaşıyor ve biz dışarıda kalıyoruz; güya onarım var?!?


İki hatfa arayla iki kez kapına geldim; ilk gelişimde tadilat nedeniyle Mayıs 2012'ye kadar kapalı yazıyordu, ikinci gelişimde ise yazı kaldırılmıştı; ama evin....

Neler oluyor Sait Faik?

Seneler önce geldiğimde yine onarım nedeniyle kapalıydın, fakat evinde birileri yaşıyordu; kimdi onlar?! Yakın zamanda yine evinin bahçesindeydim ve bir adam çıktı evden, kurumlar arasında uyumsuzluk var, dedi, bürokrasi; onarım hep yarım kalıyormuş!?

Siyah bir kedi geçti yanımızdan. Adam kediye, Şarkıcı, diye seslendi, gel buraya ve bana da iyi eğlenceler!?

Birileri fena halde eğleniyor bizimle Sait Faik Abasıyanık!

Bu duyarsızlığı anlayamıyorum?! Ada sakinleri bu garipliği nasıl görmezden gelirler? Ya İstanbul, Sait Faik severler; kimse sormaz mı; neler oluyor?

Burgazada, sessizliği sevenlerin adasıdır; Burgazada, Sait Faik'tir!

1. Not: Ancak dışarıdan bakabildiğimiz Sait Faik Abasıyanık Müzesi'nin içi ne alemde acaba?

2. Not:

Sait Faik'in

değeri gerçekten bilinse

hiç evi olur muydu bu halde?

Maalesef değer

bilmeziz,

onun için hep

böyle yeniğiz.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..