Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Şaka yaptım Mihriban!

Ne gündüzüne güneş,

Ne gecelerine ay!

Benden bunu bekleme.

Olamam kolay kolay.

*

Tembelin biriyimdir.

Yatar akşama kadar,

Gece de âlemdeyim.

Çok da oynarım kumar!

*

Bir kere kazanmadım.

Her sefer kaybederim!

Evlatlıktan reddetti.

Çok sevgili pederim!

*

Tam beş kez nişanlandım.

Altıncı olacaktın!

Gene acıdım; yoksa,

Ortada kalacaktın!

*

İyi yürekliyimdir.

Olmasam söylemezdim.

Dört tane de çocuk var!

İnan vallahi bezdim!

*

Hangisine bakayım?

Bir de ayrı anneden!

İkisi sanki ikiz!

Anlamadım ki neden?

*

Bunlara inandın mı?

Vallahi hepsi yalan!

Şaka yapayım dedim!

İnan bana Mihriban!

*

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..