Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '14

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Sakallı Futbolculara 25 bin lira ceza....

Sakallı Futbolculara 25 bin lira ceza....
 

Geçtiğimiz günlerde televizyonda gezinirken bir maç görüntüsüne takılıp kaldım. Genelde maç seyretmem. Yaşamımda baştan sona tek izlediğim maç yıllar once Dünya kupasında Türkiye-Kore maçı idi. Paris'te Hotel de Ville meydanına kurulmuş dev ekranda Paris'te yaşayan Türk vatandaşlarımızla birlilkte izlemiştim o maçı. Ülkeme duyduğum büyük özlemin şaha kalktığı anlardı o dakikalar. Gol attığımızda yanımdaki tanımadığım kişiye sarılıp kucaklaştığım bir maç. Tüm maç süresince ellerimizde Başkonsolosluğun bizler için kurduğu standtan aldığımız kahveler, boğazımızın yırtılırcasına tezahürat yaptığımız bir maç. Zaten daha sonra da başka maç seyretmedim.

Televizyondaki maça takıldım diyordum. Ben maça değil maçta oynayan oyunculara takıldım aslında. Kaledeki oyuncu dikkatimi çekti özellikle. Siyah sakallı bir adam oynuyordu kalede. İşte o anda daha once yazdığım ve hanım okurlarımdan çok olumlu yorumlar aldığım bir blog yazım geldi aklıma. Bu yazıma erkek okurlarım pek sıcak bakmamıştı. Çirkinleşmeyi kabul edemiyordu erkekler demek ki.

Ben yakın tarihlerde MB de yazdığım bir blog yazımda ülkemdeki erkeklerin, özelikle genç yaştakilerin gün geçtikçe çirkinlkeştiğini dile getirmiştim. Daha doğrusu genç erkeklerin sakal, bıyık, saç gibi etkenlerle kendilerini gittikçe çirkinleştirdiklerini, buna karşılık hanımların spor, makyaj olanaklarını bilinçli kullanarak güzelleştiklerini yazmıştım.

İşte o gün maça gözüm takılınca kaledeki oyunucunun kendini nasıl da çirkinleştirdiğini farkettim. Sanırım bu olayı benden başka kişiler de farketmiş ki daha sonra  okuduğum bir köşe yazısında acaba futbolcular sakallı olunca daha mı kötü oyunuyorlar diye bir yoruma rastlamıştım. Üstelik bu köşe yazısını yazan kişi bir beydi.

Bugün günlük gazetelerde okuduğum bir haber futbolcularda sakal olayına benden başka kişilerin de takıldığını ve hatta bir takım önlemlere başvurduklarını gösteriyor.

Gençlerbirliği takımının başkanı Sayın İlhan Cavcav Bey maçlara sakallı çıkan fıtbolculara 25 bin lira ceza kesilmesi konusunda yöneticilere talimat vermiş. İlhan Bey 80 yaşında olduğunu ve bu yaşında bile hergün traş olduğunu da sözlerine ilave diyor. Her gün deyince aklıma geldi. 47 yıllık evliyim. Eşimin bir gün bile traş olmadan dolaştığını görmedim. Evde olduğu tatil günlerinde bile traşını olan eşimin ne kadar öygüye layık bir olay yaptığını yeni anlamaya başladım.

Bugün okuduğum bu haber erkeklerde sakal olayından sadece biz hanımların değil beylerin de rahatsız olduğunu göstermesi bakımından mutluluk verici.

Beyler biz sizi temiz yüzlü görmek istiyoruz. Çok şey mi istiyoruz acaba? 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..