Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi!

Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi!
 

MB’daki reklamlara dikkat ediyor musunuz bilmem! Ama edin!

“Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi” nin reklamı var burada!

Sakaryalıları beğenmezsiniz bir de!

Eğitimi ayağınıza getiriyoruz ey Millet! Uyanın!

Geçen Adapazarına gittiğimde uğramıştım Üniversiteye! Bilmeyeniniz olabilir, açıklayayım. Sakarya ilinin merkez ilçesidir Adapazarı. Bizler konuşurken “Sakaryaya gidiyoruz” demeyiz! Hatta “Adapazarına gidiyoruz “ da demeyiz! “Adaya gidiyoruz “deriz! Bu buralarda da yanlış anlaşılıyordu önceleri.

“Haydin Allahısmarladık komşular! Biz Adaya gidiyoruz!”

“Arabayla mı? Gemiyle gitseydiniz?”

Anladınız değil mi! Ne anlayışı kıt insanlar vardı eskiden! Zor düzelttik!

Konu geçti de, Milliyet Blogda yazdığımı söyledim! Sakaryanın tarihi ve kültürel zenginliklerinden bahsettiğimden bahsettim. Çok memnun oldular. Hatta o kadar memnun oldular ki “Hemşerilik beratı” ile “şehrin altın anahtarını “vermeye niyetlendiler!

“Altın anahtar TEM gişelerinde geçiyor mu?” Diye sorduğumda;

“Maalesef Karayolları ile anlaşmamız yok!” Dediler!

Kabul etmedim ben de!

Yalnız bir isteğim oldu Rektörden!

“Abi reklam verin bizim siteye! “Dedim!

“Tabi, neden olmasın!” Dedi Rektör!”Yeni bir öğrenim sistemi geliştirdik onu duyuralım sitenizde!”

“Nasıl birşey bu Rektörüm?”

“Sen evde işine gücüne bakıyorsun! Dört yıl sonra gelip diplomanı alıyorsun!”

“Doktor olurum ben o zaman!”

“Tabi canım! Hangi branşta istersen onun eğitimini veriyoruz!”

“Hem de Milliyet Blogda kalite yükselir Sayın Rektörüm! “Dedim. “Daha deleri daları ayıramayanlar var içimizde! Ben de virgüllere pek dikkat etmem!”

“Oku baban gibi eşek olma meselesi yani!”

“Aynen öyle Abi!”

“Onun eğitimini de vereceğiz! Bu Milletin en büyük sorunu bu!”

“Virgül değil mi?”

“Yok yok! Eşeklik!”

İşte böyle değerli blogdaşlarım! Bu konuşmadan yaklaşık bir ay sonra reklamımız çıktı!

Ben de kaydımı yaptıracağım! Bana yüzde elli indirim yapıyorlar!

Şunu da müjdeleyeyim size! Beni referans gösterirseniz yüzde yirmi beş de size indirim var!!

Haydin okula!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..