Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '12

 
Kategori
Haber
 

Sakaryalı cinci hoca Amerikalıları işletmiş!

 

Dün gece televizyonda seyrettim, bugün de haberi sitelerde paylaşıldı.

Amerikan istihbaratı cinlerden yararlanmak için Sakaryalı cinci hocadan faydalanmak istemişti!

Gurumum okşandı, ne yalan söyleyeyim! Nerede matrak (argo deyimmiş!)  bir olay olur, altyapısında hemşerilerim vardır!

Bir zamanlar “sakallı bebek!” hikâyeleri vardı! Bizim Karasu menşeliydi!

Teyzemi aramıştım! Annemin ikizi! Karasu’da oturur!

“Yahu teyze; sizin orada sakallı bebek olmuş! Günaydın’da okudum! Aslı var mı?”

“Biz de duyduk ama görmedik oğlum!”

Laf teyzemden açılmışken o da cinlenmişti bir ara! Kaç ay eniştemizle konuşmamış! Düşünen adam gibi otururmuş gün boyu sedirde, hep kapıyı gözlermiş!

Ormancı kıyafetinde bir cin buna musallat olmuş güya!

“Ayşe, bir yakışıklıydı bir yakışlıklıydı ki Hasan onun yanında fışkı yemiş!”(anneme anlatıyor!)

Molla Ahmet Dayı altı ayda okuya okuya zor iyileştirmiş teyzemi!

Her ziyaretine gittiğimde bu olay aklıma gelir gülerdim!

“Teyze; Ahmet Molla, Hasan enişteye okusaydı ya okuduğu duaları! Yazık ettiniz cine!” Demiştim!

Teyzem, annemin ikiziydi ama kafası anneminkinin yarısı kadar çalışmazdı! (ne zamandır ne aradık ne sorduk! Akşama arayayım! Kulağını çınlattım teyze diyeyim!)

Emine Teyzemin kocası da bu işlerde uzmandır!

Bir gün hanımla köye gittiğimde ziyaretine gittik!

“Ahmet dur senin bir yıldıznamene bakayım!” Dedi!

Ben de meraklandım!

“Bak dayı!”

Açtı bir kitap! Bir şeyler sordu, kâğıda kargacık burgacık bir şeyler yazdı!

“Oğlum, sen doksan üç yaşına kadar yaşayacaksın!”

“Çok iyi dayı!”

“Bir iyi haberim daha var! Üç kez evleneceksin!”

Duymadım güya!

“ Ne dedin dayı? Duyamadım!” Hanım da duysun istemiştim!

“Üç defa evleneceksin dedim!”

“Yanlış yıldıza bakmadın değil mi dayı?”

“Yok yok! Senin yıldızın bu!”

İnanmıştım ha!

Aradan en az yirmi yıl geçti bir hareket yok! Olacağı da yok!

Ta Amerikadan geliyorlar akıl almaya Sakarya’ya bir de!

Onları da işletip göndermiştir hemşerimin biri!

Dedim ya; gururum okşanıyor!

Haberi de burada!

http://www.internethaber.com/trt-haber-cin--410481h.htm

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..