Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '12

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Şakaydi gerçek oldu

Şakaydi gerçek oldu
 

Google`dan aldim


15 gunde bir masaj salonuna giderek masaj yaptiriyorum, aliskanlik iste yillardan beri masaji saglikli yasam icin ihtiyac duyuyorum. Doktorla, ilacla isim olmaz ama dogal olan cozum yollari her zaman ilgi alanimin icindedir. Neden bu konuya girdim, tiyatro oyunlarinda saka olarak yapilan espri  benim basima geldi. Gittigim masaj salonunda, masorler Cin asilli  bayan ve erkek olarak beraber hizmet veriyorlar. Secim hakki olmama ragmen insanlari kirmamak icin sira kimin ise onun musterisi oluyorum. Ise yeni baslamis kaslari ben buradayim diyen bir genc masor denk geldi. Genelde soruyorlar hangi derecede (yumusak, orta derecede, sert) masaj istersiniz diye. Her zaman sert davranilmasina aliskin oldugum icin yine ayni sekilde hizmet  istedim. Genc isine basladi benim de dayak yime anim baslamis oldu. Zaman gectikce normalde rahatlamam gerekir iken, ne rahatlamasi her gecen an canim daha fazla yaniyor. Bir saat boyunca tepki gosteremeden adamin canimi yakmasina sesimi cikaramadim. Bunun nedeni masaja baslamadan once masor bana sorup nasil hizmet verecegini teyit ettirmisti. Zorda olsa zaman gecti, masaj bitti. Odeme yaparken bir de ne goreyim. Adamin duvarda karate spor dalinda madalyali resimleri var. Durup dururken Cin`li karateciden paramizla dayak yemis olduk. Hem de bir fiske bile vuramadan. Hem de adama bahsis verdim iyi mi, cunku rajon oyle, guler misin yoksa sonra mi gulersin.

Hamam giren terler, beni de terlettiler

Bu da bizim kulagimiza kupe oldu.

 

  

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...