Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

21 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Sakın ağlamayın

Geldiğim gibi giderim, sessiz bir gemi gibi 
Yüreğim ağlasa da sızlatmaz artık kalbimi 
İçime gömdüm kimsenin anlamadığı derdimi 
Sakın ağlamayın beni seviyor sanan sevdiklerim 

Kurumuş bir nehir gibi gözlerime vurdu susuzluğum 
Kahkaha ile gülsem de gözlerimde yaşar mutsuzluğum 
Çabalarım boşa imiş yaşantıma yansıdı yorgunluğum 
Sakın ağlamayın beni seviyor sanan sevdiklerim 

Hayatım nasihatlarla dolu ders alamadım yaşadıklarımdan 
O kadar hızlı yaşadım ki bir şey anlamadım yaşadıklarımdan 
Utanıyorum kendimden ve geçmişten, ağlıyorum kahrımdan 
Sakın ağlamayın beni seviyor sanan sevdiklerim 

Elveda deme zamanı geldi öten kuşlara doğan güneşe 
Kırgın değilim bana eza eden yaşantımdaki geçmişe 
Hep muhtaç kaldım tebessüm den öte gerçek gülüşe 
Sakın ağlamayın beni seviyor sanan sevdiklerim

Ayhan İÇÖZ

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..