Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '14

 
Kategori
Güncel
 

Sakın akıllardan çıkma Atam...

Sakın akıllardan çıkma Atam...
 

Eğer seni unutursa bu millet tarihin en şerefli yapraklarını koparıp atması gerek ve bunu yapma gafletine düşerse bu yurt o kopardığı yapraklarla bilinmezliğe sürüklenecek... Sakın akıllardan çıkma büyük ATAM...

Çınar bir ağaçtır çoğuna göre. Ama çınar benim için güvendir, huzurdur. Çoğu yazımda babamı ve

k ardeşimi çınara benzetmişimdir. Bu vatanında çınar ağacı sendin Atam..

 Çok şeyler yazmak isterdim Ata m için bugün özellikle. Ama hiçbir kelime , hiç bir cümle O nu anlatmaya yetmeyecek..

Doğdum. Küçük bir kızdım babamın elinden tutar görev yaptığı okula giderdim. Her 10 Kasım günü evimizin bahçesindeki Kasımpatı çiçeklerinden toplar okulundaki çelengin süslenmesin izler  ve Atatürk büstününün karşısında saygı duruşunda bende  bulunurdum. Çıt çıkmazdı bir hüzün hakim olurdu ve ben ağlardım. O zamanlar 4-5 yaşlarında falandım, okuma yazmam yoktu. babamın ve annemin anlattığıyla tanıdım.

Sonra okula başladım. Okudukça Seni tanıdım.

Senin ilkelerin ışığında büyüdüm, öğrencilerime de  seni anlatmaya çalıştım.Sana düşman olanlara inat hep senin yolundan gittim.Bir gün bile tereddüt etmedim,yolumu şaşırmadım.Yolum,senin yolundu.Çünk; sen benim küçücük yüreğimde mavi gözlü bir devdin. Ebediyete intikal edişinle seni özlemle,minnetle,saygıyla anıyoruz.Sen rahat uyu ATAM.

Seni sevmek demek başka herhangi birini yada birşeyi sevmek gibi değil.. Seni görmeden sevgini kalbimize kazıdık.. Bebeklikten şu yaşımıza kadar geleceği gören, yolumuzu aydınlatan ve çağın sahiplerinin bile hala kavrayamadığı düşüncelerinin yılmaz takipçisi olduk. Seni hiç unutmadık unutturmayız. İlelebet bizimle kalacaksın. Fikirlerinin önemini ve bizi nasıl bir beladan kurtardığını anlamayanlar, yarın çok pişman olduklarında, yine senin yoluna dönecekler. Dünyada başka hiç bir milletin insanları yokturki Senin önceden gördüğün geleceğe, senin gibi tarihle akıp gitsin…
Aramızdan ayrılışının ve yokluğunun ağır hüznü ve senin yolunda olmanın, gönüllere dolan muhteşem güveniyle sana Allah’tan rahmet diliyorum Canım ATAM…

Yüzlerce yıldır yenilgilere alışmış, bağımsız yaşamaya inancı kalmamış ve yaşadıkları imparatorluk en güçlü günündeyken dahi kula kulluk etmiş bir ümmetten millet yaratan, Türk Milletinin başını yerden kaldıran büyük Türk Mustafa Kemal Atatürk kalbimizdesin. Bugün senin adından, fotoğraflarından ve en önemlisi fikirlerinden rahatsız olanlar bilmeliler ki açtığın yol kafamızda, gücün kudretin damarlarımızda. Atam sen rahat uyu bekçisiyiz bu Cumhuriyetin. 

Bunları yazarken günümüz Türkiye si için senden ve kanıyla toprağı sulayan Mehmetçiklerden çok çok özür diliyorum Atam...

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...