Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '09

 
Kategori
Eğitim
 

Sakın değişme müdürüm

Sakın değişme müdürüm
 

İstanbul Milli Eğitim Müdürü Dr. Muammer YILDIZ


Kısa süre önce İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne atanan Dr. Muammer YILDIZ dün İlköğretim Müfettişlerinin sene başı mesleki toplantısına katılarak bir konuşma yaptı. İstanbul’a bir eğitimci gözüyle bakıyor. İstanbul’da bir şeyleri değiştirme, daha iyi noktalara götürme düşüncesinde ve bu konuda bütün paydaşlardan olduğu gibi ilköğretim müfettişlerinin de desteğini istiyor. Talim Terbiye Kurulu üyeliğinden bu göreve atanan Yıldız, özellikle programların uygulanması konusunu ön planda tutuyor ve İstanbul’da başarıyı artırmayı amaçlıyor. Bu hedefe ulaşmak için personel eğitiminin gerekli olduğunu vurguluyor, hizmet içi eğitimi önemsiyor…

Mesleğimde geride bıraktığım 20 yılık süreçte birçok Milli Eğitim Müdürü ile çalışma fırsatı buldum. Özellikle ilk kez bu göreve atanan müdürlerin bir eğitimci gözüyle olaylara baktığını, bu yönde kendilerine hedefler koyduğunu ancak bir süre sora eğitimci kimliklerinden uzaklaşıp, bürokrasi çarkında öğütülerek yönetici kimliğine büründüklerini, baştaki hedeflerinden ve ideallerinden hiç eser kalmadığını gördüm. Öyle ya “Çevrelerine uymak için kendilerini yontanlar, tükenip giderler…” Umarız Muammer YILDIZ kendisini nice müdür öğütmüş çarkın içerisine bırakmaz, özünü, hedeflerini ve değerlerini kaybetmez. Biz de Müfettişler Derneği olarak bu hedefleri önemsiyoruz. Başarıya ulaşmanın yolunun personel eğitiminden geçtiğini düşünüyoruz (Bu nedenle öğretmenlerimize yılda bir kez değil internet sitemiz aracılığıyla yıl boyunca rehberlik yapıyoruz.). Müfettişler Derneği olarak ülkemizin her karış toprağında eğitim adına birtek çivi çakan herkesin destekçisiyiz. Bu bağlamda yeni müdürümüz Muammer Yıldız’ın da çalışmalarına içtenlikle destek olacağız. Müdürümüze yeni görevinde başarılar diliyoruz.
Doğan CEYLAN
Müfettişler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı

 
Toplam blog
: 46
: 1313
Kayıt tarihi
: 31.03.08
 
 

Maarif Müfettişi. 1989 Uludağ Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği, 1996 İnönü Üiversitesi Eğitim Yöneti..