Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sakın kal deme, bana

Sakın kal deme, bana
 

Uzun uzun anlatamam her şeyi, böyle olsun istemedim bende... Sakın kal deme bana, gidiyorum; alışamadım bu kente... *

'Hani bazen gitmek isteriz ya, boğar şehir bizi, renkleri, yansımaları, bir çocuğun gözlerinden bakarız, dokunuşlarımız sahipsizdir ve parmak izi vardır her tende ve her kez biraz ölüdür, gözlerimizde...... Siyah beyazdır şehir, çığlıktır sesler, cevap değildir nedenler ve gitme vakti, geldiğinde, gitmeli... mi... İnsan yalnız uyanıyorsa sabahları bir şeyler mutlaka eksiktir. Eğer geceye uyanırken de eksikse insan, belki de gitmeli... '

…Bulutu olmayan bir yağmur tanesiyim. Fırtınadan kaçıyordum aslında. Gök gürültüsünden korkuyordum ve kirpiklerin öyle uzun geldi ki ve gözlerin öyle güzeldi ki, sığındım. Kırgın mısın, canın çok mu yandı, hayatta… Ne olur ağlama. Bulutum yok benim, toprakta yok olur biterim… Kirpiklerine sığındım, ağlarsan yaş olur giderim…

…Üstü başı çamurlu bir çocuğum ben, bayram şekerlerini çoktan yemiş bitirmiş. Karnımda ağrı gözlerimde naz… Şimdi gitmesen, biraz dizlerinde yatırsan… sonra uyutsan, ben uyurken sarılsan. ‘ Beni uyurken de sevmeyi öğrenebilir misin…’

…Annem gönderdi beni, kahve yapacakmış şekeri bitmiş. Ben sizin hayat komşunuzun, düş çocuğuyum. 40 yılın hatırı için buradayım. ‘Komşudan al’ dedi beni gönderdi… Yalnız mısın, istersen gelebilirsin benimle, gitmek yerine… Kahve falına bakarız, olmadı çocuk olursun sen oyunlar oynarız ve kimse ebe olmaz… 40 yılın hatırı için buradayım, şimdi gitsen de ben 40 yıl sende kalacağım…

…Aslında niyetim adres sormaktı, takip ettiğimden değil, yalnızsanız da bana ne, zaten benim sorunlarım fazla geliyor kendime. Bu sabah geç uyandım, işeme geç kaldım… Aslına bakarsan ben hayatında bir çok şeyi yarım bırakanlardanım… Eeee hani tavşan kanı derler ya, çay içebileceğim bir yer var mı bu şehirde, sohbetiyle çayıma dem katacak bir sevgili bulabilirim beklide… Dedim ya niyetim adres sormaktı… sonrasında… gözlerim, gözlerinize takıldı… aklım, aklım sizde kaldı… Takip ettiğimden değil, peşinizden gelmedim beklide gidecektiniz, ben, tesadüf, yanınızda geldim… Hani tavşan kanı derler ya… yani… bunca zaman kimin hayatını renklendirdiniz, yani sohbetinizle, yanı çay, tavşan kanı deminde, yani gitmeseniz… benimle gelseniz…

Hani bazen gitmek istersin ya, GİTME …

*Yaşar Kurt 'Gidiyorum' Video: TuNç

http://www.dailymotion.com/video/xbvl8f_ve-gitmek-bu-yehirden_creation

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..