Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '11

 
Kategori
Aile
 

Sakın karına yakalanma

Karına yakalanırsan...

Hafta sonları özellikle cumartesi sabahları erken kalkarım: hafta içinden gelen bir alışkanlık işte. Eşim uyanana kadar vakit geçirmek amaçlı internette takılayım demiştim. Youtube'de yabancı şarkıların videolarını felan izlerken bi bakmışım şarkılardan daha çok bikinili kızları izliyorum. Hatta ne yalan söyleyim artık izleyeceğim videoları şarkılardan çok bikinili kızlar belirlemeye başlamıştı. Tam müzik eşliğinde güzel kızları izlemeye kendimi kaptırmışken hanım aniden içeri girmesin mi ? Gel de açıkla şimdi...
 
Panikle videoyu kapadım, zaten en büyük hatamda o oldu. Kapadığım anda ekranda bikinili bi kadın poposu gören karımın tepkisini az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. Akşama kadar yediğim fırçaları anlatmayacağım fakat bu olaydan çıkardığım sonucu ve önerilerimi evli arkadaşlarla paylaşmayı boynumun borcu olarak görüyorum...
 
Dostum böyle birşey yapma, ben ettim sen etme, olur da böyle bir yanlışta bulunursan sakın karına yakalanma... Yakalanıyorsan da panikleyip izlediğin şeyi kapatma.. Eğer o an kapatırsan emin ol o izlediğin şeyin ne olduğu hakkında karın inanılmaz yaratıcı tahminlerde bulunacaktır..
 
Toplam blog
: 6
: 376
Kayıt tarihi
: 16.10.11
 
 

İsmim Ahmet Metin Şenlik, Yapı teknoloji Mühendisliği Mezunuyum fakat bankcalık yapıyorum, yayıml..