Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sakin muzik

Maalesef ingilizce klavye kullaniyorum. Maalesef entegre olamamis bulundugumuz bir dunyadiyiz, hala cabaliyoruz. Anlamak isteyince kor dugum yazilari okuyabiliyoruz, sadece noktalara geldigimizde mi anlasilmaz oluyor hersey? Sanmam ama Turkcenin kaiderine saygim var oyle gorunmuyor olsa da.

Butun bunlari esinlenmek icin yazdim.Esinlenip yazdigim sey ise ne kadar degerli vaktimizi ne kadar degersiz amaci varmis gibi gorunun ama yakinindan bile gecmeyen hatta cogu kez amaci bile olmayan seylere harciyoruz idi.

Ben bunu cok yapiyormusum gibi geliyor ve bu aslinda kendimi bir yerde suclu hissetmeme varacak kadar agir bir yuk omuzlarimda.Bilmek istedim kac kisiyiz acaba?

Bir de ya bu son yazim ise mesela? Nasil bir ic hesaplasma ya da hesaplasamama.Belki yarin internet diye birsey olmayacak! Cok absurd bir ornekti ama o kadar olanaksiz bir seyi soylerken bile evet bu da olabilir dedim icimden.

O halde kac kisi bana anlatabilir yaptiklarinin nedenlerinin cok dogru oldugunu? Nasil buna bu kadar inandigini iddia edebilir? Ne kadar kordur?

Kac kisiler iste onlar ve neden biz ve onlar var? Bizler degerli vakitlerimizi carcop edenler onlar ise farkinda olmamalarina ragmen yine de daha doyumsuz hayatlari olanlar..

Saymak ve ortalama almak gibi bir merakim yok istatikci degilim olsam da herhalde boyle bir proje pesinde kosmam herneyse; aslinda sadece dunya nasil 2 yarim kureye ayrildiysa bizler tarafindan, ayni seyi birbirmize de yapariz elbet.Koskoca dunyayi bolmusken en zerre parcaya nasil el surmeyiz degil mi?

Sonunda sadece en sakin muzik bazen en siddetli sessikten cok daha basarili bir sekilde huzur veriyor, dinlendiriyor.

Sizde icinizden geleni dinleyin.Yorulmazsiniz o zaman.

 
Toplam blog
: 7
: 400
Kayıt tarihi
: 01.11.06
 
 

78 istanbul doğumluyum. O sene içinde doğanların hayatlarını kazanmakta güçlük çekecekleri hatta ..