Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sakın ola ki!...

Sakın ola ki!...
 

Sakın ola ki mutluyum deme… bir gün mutsuzluğun pençesinde kıvranabilirsin!

Sakın ola ki seviyorum zannetme… bir gün sevmeyebilirsin!

Sakın ola ki böbürlenme… bir gün düşebilirsin!

Sakın ola ki zenginim deme… bir gün kuru ekmeğe talim olabilirsin!

Sakın ola ki sağlıklıyım zannetme… bir gün hastalanabilirsin!

Sakın ola ki mağrur yürüme… bir gün belin bükülebilir!

Sakın ola ki güzelim zannetme… bir gün hiç istemesen de çirkinleşebilirsin!

Sakın ola ki sakinim zannetme… bir gün sesini yükseltebilir, sinir katsayın artabilir!

Sakın ola ki gidiyorum zannetme… bir gün bizlere ihtiyaç duyabilir dönebilirsin!

Sakın ola ki dostum çok zannetme… bir gün dost arayabilirsin!

Sakın ola ki kalıyorum zannetme… bir gün sırt çantanı yüklenebilir, dönüşsüz yola düşebilirsin!

Sakın ola ki ailem var zannetme... bir gün ansızın ailesiz kalabilirsin!

Sakın ola ki kibirlenme… bir gün zül olabilirsin!

Sakın ola ki tok’um zannetme… bir gün aç kalabilirsin!

Sakın ola ki akıllıyım zannetme… bir gün aklın gidebilir!

Sakın ola ki biliyorum zannetme… bir gün bilmiyor olabilirsin!

Sakın ola ki gülüyorum zannetme… bir gün ağlıyor olabilirsin!

Sakın ola ki terketme... bir gün terkediliyor olabilirsin!

Sakın ola ki yemin etme… bir gün yeminini bozabilirsin!

Sakın ola ki seviliyorum zannetme… bir gün sevilmiyor olabilirsin!

Sakın ola ki …. Evet sakın ola ki!!!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..