Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Sakın Sevinme Ha!

Hayatta her şeyin bedeli olduğuna inananlardanım. Dolayısıyla bir şey dilerken ödüm kopuyor; “ Ya, bedelini ödeyemezsem. “ diye.

Daha da ileri götürüyorum varsayımımı. Nasıl mı? Örneğin dileğim gerçekleşirse, çok sevineceğim. O kadar çok sevineceğim ki, hayal kırıklığım da o kadar büyük olacak. Aman Allahım! En iyisi vazgeç.

Zihnim böylesine oyun oynadığı için, inanın sevincimi bile kontrol etmeye çalışıyorum. Çok gülmeyeyim ki, çok ağlamayayım.

Ne derseniz deyin, ben de böyle işliyor işte. Bıktım artık duygularımı kontrol etmekten. İtiraf edince geçer belki. Hani çocukken düştüğümüzde, öpülünce geçiverirdi ya acımız.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..