Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sakın Teflon tava almayın.

Sakın Teflon tava almayın.
 

Evinize teflon tava almayın. Zira bu girişim aile huzurunu bozuyor.

Aslında bunu ben de bilmiyordum, yeni öğrendim. Öğrenmenin yaşı yok tabi...

Hafta sonları süper marketleri gezmek en büyük zevkimiz. Her reyonun hakkını vermek

Yeni çıkan ürünleri öğrenmek. İndirimleri takip etmek. Cicili bicili ürünler, ekinde promosyonlar.... Süper.

Üstelik marketler Kışın sıcak, yazın serin oluyor.
Çocuklar oyuncak reyonuna, Beyler elektronik reyonuna bayılıyor.

Kadınlar deseniz onlar nereye girse cennet zaten...

Hafta sonu, hem biraz dolaşalım, hem de eskiyen teflon tavamızı yenileyelim düşüncesiyle çoluk çocuk markete gittik.
Durumumuzun vahamiyetini Kasaya gelince anladık.

-Hayat ne kadar da pahallı adam akıllı bir şey de almadık.

-Bakkaldan alsak bundan iyi. Lazım olanı alırız hiç değilse. Fiyatlar daha uygun diye markete geliyoruz.

Bir sürü ıvır zıvır alıp, dünya kadar para ödüyoruz.

İkinci şoku aldığımız ıvır zıvırları, evde yerleştirirken yaşadık.

-Bu ne? Gerekli, gereksiz ne varsa alıyorsun?

-Ben gereksiz bir şey almam. Tamir için birkaç alet, edevat, bir de arabaya bunu aldım.Geriye kalanların hepsi senin eserin canım.

-Ben de kendime bir şey almadım ki bir iki kozmetik malzemesi.

-Yok ya, peki bu ne?

-Hayatım o fincan takımları indirimdeydi. Hem sen neden ayakkabı boyası, oda parfümü aldın evde yok muydu? Aha, bak çakmak da almışsın bizde sigara içen mi var?

-Onları ben almadım ki. Sen aldın?

-Yooo, ben de almadım?

-Çağır şu keratayı

- Melih!... Melih!...

-Oğlum bunları sen mi aldın?

-Evet.

-Oğlum sen daha 4 yaşındasın neyine gerek senin ayakkabı boyası.

-Ben sana diyorum bu yer cücesiyle alışverişe gitmeyelim diye, boyunun hizasında ne varsa alıp atıyor sepete.

-Off offf... Peki teflon tava nerede.

-Onun barkodunu okutamadılar. Kasada da çok sıra vardı, Ben de bıraktım, almadım.

-Aferin valla. Esas lazım olanı alamadan döndük. Alışveriş hastalığına mı yakalandık acaba?

-Hemen uydur. Her şeye bir bahanen var zaten.

-Uydurmuyorum, Uzmanlar söylüyor. Alışveriş hastalığının en büyük özelliklerinden biri de, kişinin bir anda karar verip önceden hiç aklında olmayan eşyaları almasıymış. Bak aynen biz.

-Onu bunu bilmem ben... Kimse teflon tava almaya gitmesin arkadaş adamın huzuru kaçıyor.

-Huzuru kaçsa yine iyi. Kasada ödeme yaparken beyler, beyleri mızıldanırken de kadınlar kanser oluyor.

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..