Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Sakin ve Mutlu

Sakin ve Mutlu
 

Hayat güfte gibi olmalı

Yalın ve sakin

Mutluluk

Anasının sütü gibi ak ve pak

Sanki yaşamıyorcasına

Sanki yaşıyorcasına

Coşkulu ancak

Bazen huzurlu olabilecek kadar cesaretli

Evet birgün

Farklı Bir dünyada

Yine ben olursam

Aynı olurum

Sakin ve mutlu

Bir coşkulu içki bardağı kadar sakin

Sanki öyle ki

Damarlara akan alkol gibi değil

Daha gerçekçi ve ussa yönelik

Yaz ortasında bir meltem gibi.

Ya da çöldeki mucizevi su gibi

Ab-ı hayat gibi

Mevlana gibi

Yunus gibi

Bazen de

Konfüçyüs'ün kendisi gibi

Yaşıyor olsaydı Avatar gibi

Ya da Salvador Dali'nin resimleri gibi

Klimt'in bir kadına baktığı gibi

Ataol Behramoğlu''nun Karanlık şiiri gibi

Can babanın karısına duyduğu aşk gibi

Whitney Houstan'ın gırtlağı gibi

Şebnem Ferah'ın Can Kırıkları gibi

Ve herşeyden önemlisi kendim gibi

Sakin ve mutlu

Bazen gökyüzüne baktığımda

Hayal ettiğim rabbim gibi

Ya da ona ettiğim dualar kadar içten

Huzurlu bir sabah

Huzurlu bir uyku gibi

Aşk gibi belki

Tabi varsa şayet

Daha çok sevgi gibi

Çocuklarımın hareketlerini izlerken

Gülümsemem gibi

Öyle ki

Hiç doğmamış gibi

Sakin ve mutluyum

Nefes almak

Nasıl bense

Nefes vermek de

Ben

Tıpkı denizde nefessiz kaldığında

Su yüzüne çıkıp nefes almak gibi 

İhtiyaç dolu

İnsan olmak kadar zor

Gerçek olacak kadar ben

Sakin ve mutluyum

 

İşte öyle hayat benimkisi 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..