Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Güncel
 

Sakın yıkılma

Sakın yıkılma
 

Tutuklananlar, Atatürk sevdalısı, memleket aşığı, aydın, ilerici, pırıl, pırıl insanlar. Asıl tutuklanan, bu insanların yüreklerinde ve beyinlerinde yaşayan ATATÜRK. Atatürk tutuklanıyor, sorgusuz, sualsiz. Asıl darbeci o. Padişahı devirmedi mi? Hilafeti kaldırmadı mı? Cumhuriyeti Kurmadı mı? Milleti esaretten kurtarmadı mı? O, bunları yapmasaydı, sadece pankartlarda değil, Sarayda da, padişah efendimiz olacaktı. Türk değil, Osmanlı olarak anılacaktık. Asıl suçlu o. O şimdi hapiste mi? Değil.Dışarıda daha milyonlarcası var. Onlara ne zaman sıra gelecek. Bir şafak vakti, faraşla toplayıp, kamplara mı kapatacaksınız.

Bu gün, Tijen Mergen’i gazetede okudum, tanıdım. O ve onun Atatürk ü de tutuklanmış. Tijen Mergen, Baba Bizi Okula Gönder kampanyasının fikir öncülerinden. Bu kampanya ile, 7156 kızımız, burslu öğrenim görüyor. Kampanyaya yapılan bağışlarla, 10 ilk öğretim Okulu, 28 Kız öğrenci yurdu yaptırılmış. Yurtlarda 3185 kız öğrenci barınıyor. Bu okullarda, öğrencilere Atatürk sevgisi aşılanıyor kuşkusu mu var. Tijen Mergen bundan dolayı mı gözaltına alndı? Ya da Tijen Mergen Bunlara ilaveten, Doğan Gazetecilik İcra Kururlu üyesi olduğu için mi? Bu şekilde de olsa seni tanıdım Tijen Mergen. Ben 68 yaşımdayım. Ellerinden öpüyorum. Kendine iyi bak. Bu ülkenin sizin gibi aydınlara ihtiyacı var. Sakın yıkılma.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..