Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '07

 
Kategori
İnançlar
 

Sakıp Sabancı cennete gider mi?

Sakıp Sabancı cennete gider mi?
 

Geçen arkadaşlarla sohbet ediyorduk. TV. de Allah rahmet etsin Sakıp Sabancı hakkında bir haber çıktı. Biri dedi: "Sakıp Sabancı acaba şimdi ne yapıyor. Dünyada o kadar zengin idi. Şimdi öbür tarafta hesap veriyordur. "

Bir diğer arkadaş ise : "Ne alaka" dedi. "Adam Adana'ya 20 bin kişilik cami yaptırdı. Orada her kazanılan sevabın bir misli onun amel defterine giriyor. Ayrıca binlerce insana iş kapısı açarak, Allah 100 binlerce insanın rızkına onu vesile yaptı. Bunlar hiç boşa gider mi?" dedi.

Sonra bana döndüler. Sen ne diyorsun? diye...

Ben de şöyle söyledim. "İnanın ben şimdi oturup düşünsem, kendimin işlediğim onlarca günahımı bir çırpıda sayıp dökebilirim. Ancak Sakıp Sabancı'nın hiç bir günahına şahit olmadım. Varsa da ben bilmediğim için, benim bakışımda; benle kıyaslandığında, benden daha üstün görünüyor. Onun için kendimde onu yargılama hakkı görmüyorum. Siz de böyle değerlendirmelisiniz. Ayrıca Sakıp Sabancı'nın çok akıllı bir insan olduğunu hepimiz biliyoruz. Bence ölümden kurtuluş olmadını bizden daha iyi bilerek gideceği öteki alem için gerekli manevi azığını da gitmeden hazırlamıştır."

Ne dersiniz? Sizce biz, öncelikle Sakıp Sabancı'nın durumunu mu yoksa kendi durumumuzu mu yargılamalıyız???

 
Toplam blog
: 45
: 2970
Kayıt tarihi
: 12.06.06
 
 

İstanbul Hukuk 1990 mezunu. Hukukçu. 1997 T.o.d.a.i yüksek lisans başlama yetkinliğine sahip.&n..