Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '08

 
Kategori
Gelenekler
 

Sakız...

Hiç tanımadığımız insanlarla konuşmayı o kadar özlemişiz ki..
Hiç karşılık beklemeden yardım etmeyi.. İmkanımız ne varsa mağdur olan'a vermeyi..
Beklentisiz yapılan dayanışmanın getirdiği sevinci ve mutluluğu paylaşmayı okadar çok özlemişiz ki..

Cumartesi günü, E5 üzerinde aracım arızalandı..
Yoldan geçen bazı sürücüler, araçlarını durdurup,
"yapabileceğimiz bir şey varmı abi.."
"geçmişolsun.."
"su veriyim mi abi.."
... gibi..samimi..sıcak yaklaşımlarla mağduriyetimi paylaşmak istediler..
Bir sürücüden sakız istedim..
"sakızınız var mı abi"diye sordum..
"geçmiş olsun..al birader" deyip, sakız kutusunu uzattı..içinden bir tane alarak, kutuyu iade etmek istedim..
Gülümseyerek ve sıcak bir ifade ile.."kutusuyla kalsın..senin ihtiyacın var sakız'a"diye karşılıklı espri yaptık ve teşekkür ettim..

155 e kaza değil ama mağdur olduğumu iletip, araç çekici aracını istedim..üç kez çekici talebini yinelediğim halde yaklaşık 1, 5 saat sonra nihayet geldi..
Gelen çekici aracı trafik vakf'ına ait olduğunu öğrendim..
Çekici ücretini öğrenmek istedim..
90 ytl, artı her kilometre için 4 ytl..

Çekici şoför'üne..
"teşekkür ederim kardeşim"dedim ve geri gönderdim..

Benim bildiğim VAKF'ın anlamı..
Mağdur olan insanlar'a yardım etmektir..
Fazla yorum yapmak istemiyorum..

Daha sonra yolda kalan araçlar'a hem yardım, hem de para kazanma amaçlı kişilerin yardımıyla daha ucuz bir şekilde aracımı çektirdim..

Burada anlatmak istediğm şudur..:
Bir taraftan, global değişimin akıntısına kaptırmış ülkemiz....! ve Amerikadaki bilim adamlarının bile, bizim paylaşımcı ve dayanışma ruhumuza anlam veremediği genetik özelliğimiz'in kaybolmaya yüz tutmuş bir dönemde hala, ülkemizde güzel insanlar'ın olduğu..ve "VAKIF"sözcüğünün sadece harflerden ibaret olduğunu görmekteyim..

Ben inanıyorum ki..
Dünya emperyalıst güçler tarafından ülkemize yansıyan olumsuz etkilerin hiçbir zaman genetik özellliklerimizi bozamıyacaktır..

Sevgiler

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..